yesss heb gerefresched en het werkt , super!!!!quote:Op maandag 6 januari 2025 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen de videoland tab refreshen na toevoegen van die regel doet de truc bij alle 3 m'n browsers inderdaad.
Dan gebeurd het niet, dus ligt aan Gyazo dus.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kijk eens of hetzelfde met een gewone print screen gebeurt, dan kun je iig al wat uitsluiten en ligt het misschien aan Gyazo zelf.
Overlay weg?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
yesss heb gerefresched en het werkt , super!!!!
Maar als je ublock voor videoland uitzet, dan pakt ie ook dat filter niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:24 schreef freaky40 het volgende:
Refresh ook gedaan, maar geen kans. Ik moet trouwens wel uBlock Videoland wel uitzetten anders doet Videoland het niet, dus die blauwe aan/uit knop die je krijgt grijs maken.
ik heb mn eigen adblock verwijderd en die van kinki gedownload en exact gedaan wat hij deed en het werkt, misschien dat doen?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Ja hij blijft hangen en gaat niet verder naar de streams. Ik weet niet wat ik afgesteld heb.
Ik heb dat oude script denk ik nog steeds in gebruik .quote:Op maandag 6 januari 2025 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk leest er hier iemand mee die een oplossing heeft waarbij het wel werkt, het is niet te doen elke keer met je muis er overheen en krijg je die fucking overlay weer. Niet te doen. Het heeft een keer gewerkt zo'n script om die overlay weg te krijgen, maar dat was een wat langer script meen ik.
ik heb bij videoland niets hoeven veranderen die werkt gewoon, heb je hem op dezelfde plek als in mijn en kinki zn printscreen gezet? zonder de 1 ervoorquote:
Gyazo is goed voor het uploaden van plaatjes.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gebeurd het niet, dus ligt aan Gyazo dus.
Die plek maakt eigenlijk niks uit, ik heb er normaal ook meer staan dan op mn screenshot, alleen om het niet verwarrender te maken voor de screen alleen die even laten staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb bij videoland niets hoeven veranderen die werkt gewoon, heb je hem op dezelfde plek als in mijn en kinki zn printscreen gezet? zonder de 1 ervoor
Klopt. Om te testen heb ik net in Firefox een andere adblocker (Adguard), geïnstalleerd en die als enige adblocker aangezet.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Ook met andere blockers zou het moeten werken, want ik heb geen ublock.
Ja, bij mij staat hij niet op 1 maar op 28 zoals ik eerder schreef. Maar ik kan eigenlijk uBlock niet aanzetten op Videoland want dan doet de hele site het niet en blokkeert volledig op het splash screen voordat je naar de stream gaat, weet niet waar dat aan ligt en daarom werkt die code blijkbaar niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb bij videoland niets hoeven veranderen die werkt gewoon, heb je hem op dezelfde plek als in mijn en kinki zn printscreen gezet? zonder de 1 ervoor
Klopt, ik ook niet en hier werkt het ook prima zo te zienquote:Op maandag 6 januari 2025 18:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Ook met andere blockers zou het moeten werken, want ik heb geen ublock.
ik hoef Ublock helemaal nergens aan te zetten, heb hem gedownload en hij werkt gewoonquote:Op maandag 6 januari 2025 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, bij mij staat hij niet op 1 maar op 28 zoals ik eerder schreef. Maar ik kan eigenlijk uBlock niet aanzetten op Videoland want dan doet de hele site het niet en blokkeert volledig op het splash screen voordat je naar de stream gaat, weet niet waar dat aan ligt en daarom werkt die code blijkbaar niet.
100%! Niet alleen Videoland, NLZiet en vele andere platforms hebben zo'n zelfde vreselijke overlay.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Het zou fijn zijn als Videoland die onzin gewoon zelf verwijderd. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde en veroorzaakt alleen maar ergernis bij de kijker.
Nee dat klopt, hij staat standaard aan op alle sites maar bij mij doet Videoland het niet als ik hem heb aan staan. Loop wat te pielen aan de instellingen van uBlock maar geen succes.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoef Ublock helemaal nergens aan te zetten, heb hem gedownload en hij werkt gewoon
misschien verwijderen en opnieuw downloaden, dat je iets fout hebt staanquote:Op maandag 6 januari 2025 19:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, hij staat standaard aan op alle sites maar bij mij doet Videoland het niet als ik hem heb aan staan. Loop wat te pielen aan de instellingen van uBlock maar geen succes.
Hier blijft hij op hangen als ik uBlock aanzet:
[ afbeelding ]
Die dingen met die rode vlakjes zijn de enige die ublock hier blokkeert als ik de stream aanzet, de rest is groen of zonder kleur. Geen idee of je er iets mee kunt, maar vergelijken helpt misschien?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, hij staat standaard aan op alle sites maar bij mij doet Videoland het niet als ik hem heb aan staan. Loop wat te pielen aan de instellingen van uBlock maar geen succes.
Hier blijft hij op hangen als ik uBlock aanzet:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |