SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
idd, ik vind dit altijd zo jammer.quote:Op maandag 30 december 2024 19:26 schreef maily het volgende:
Hier had een hele mooie TT kunnen staan ...
Lekker bellen met @:kree![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fap ze!
"Ohhhh schatje, wat heb je aan? Ja, trek dat eens uit voor me, wil je?"fapfapfap
![]()
hahahaha lol die fase zijn we bij lange na niet.quote:Op maandag 30 december 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fap ze!
"Ohhhh schatje, wat heb je aan? Ja, trek dat eens uit voor me, wil je?"Do what you love, love what you do!![]()
Je weet dat je van Onze Lieve Heer je zaad niet op de stoffige vloer mag spillen?
Dan maar in een sok dus!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Succes ermee de komende uren![]()
Film begint![]()
![]()
Oh, dat klinkt als iets voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
The Hunter.
Een ernstig wazige film waarin de logica aan alle kanten rammelt.![]()
Dan ben ik gewoon wegquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Succes ermee de komende uren![]()
Film begint![]()
Veel plezier met de film"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: