Je moet er snel bij zijn, want het dooit met dezelfde snelheid weer wegquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:11 schreef MissHobje het volgende:
Wekker vroeg en lekker wandelen met *snil* love it..nu hopen dat het bij mij valt🤣
Dat is wel jammer maar dan heb ik al een hele sneeuw wandeling gemaaktquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:25 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Je moet er snel bij zijn, want het dooit met dezelfde snelheid weer weg
Ein-de-lijkquote:
Uniek en zeldzaam in deze tijd van het jaar dat het zo lang zo blauw is.quote:
Groot gelijk. Same here.... plus, praktisch niemand is productief vandaag en morgen, nobody gives a shitquote:Op donderdag 2 januari 2025 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ein-de-lijk![]()
Ik ben vandaag voor het weer aan het werk na de feestdagen, maar ze kunnen me wat, ik ga straks rond lunchtijd mooi een uur lopen in de zon![]()
Haal het een andere keer wel weer in
Die berichten en telefoontjes krijgen ze daar echt! Maar liever dit soort types en Big Foot zoekers dan ander gespuis.quote:Op donderdag 2 januari 2025 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je dan al gaat denken dat de meteorologen de wind kunnen beïnvloeden, dan ben je wel heel sneu bezig
Ik heb ook maar snel de gordijnen dicht gedaan jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:46 schreef ondeugend het volgende:
Wat een bak met licht zeg!
Merk het trouwens meteen aan mijn energie level.
Eerst gaan al die twittermeteorologen iedereen lekker maken en na een tijdje trekken ze de keutel weer in.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:28 schreef INViCTuS het volgende:
Typisch Hollands net niet en kwakkelweer
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |