Is wel het ideale scenario. Eerst sneeuw en daarna de vrieskou in. Ideaal voor de combinatie van sneeuwplezier en schaatsenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Het AI model van het KNMI is wel heel koud![]()
Dit soort modellen schijnt het steeds beter te doen. Zou wel wat zijn, als dit uitkomt...
[ afbeelding ]
Ik moet het nog maar zien dat het zover komt, vooral het noorden wordt lang zo koud niet als het zuidenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Dit soort modellen schijnt het steeds beter te doen. Zou wel wat zijn, als dit uitkomt...
[ afbeelding ]
Het moet eerst nog uitkomen idd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien dat het zover komt, vooral het noorden wordt lang zo koud niet als het zuidenen dat zien we ook steeds vaker helaas, beetje omgekeerde wereld wordt dit.
Dat is zeker helemaal waar, het wordt toch nog heel even wachten want ik denk dat ik de maandvoorspelling moet aanpassen, misschien zelf de jaarvoorspellingquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:22 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Het moet eerst nog uitkomen idd.![]()
Maar mooie kaartjes om te zien.
Zijn er ook grafieken waarin zowel de werkelijke temperatuur als de AI voorspelling (van dus 15 dagen eerder) staan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Is wel het ideale scenario. Eerst sneeuw en daarna de vrieskou in. Ideaal voor de combinatie van sneeuwplezier en schaatsen
Opbokken met die kouquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:03 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook en ieder ander die hier post.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Fijne jaarwisseling geliefde koutisten, hitte liefhebbers en alle andere topicvervuilers!
Hopelijk komend jaar méér zon, droger en lagere temperaturenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
Op de valreep nog een record. 22 zonloze dagen in De Bilt![]()
[ x ]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Hoe kan dat nou, ik ben er altijdquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:35 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |