Zo ver klinkt het nog niet?quote:
Ja onwijs triest door een "simpele" infectiequote:
Oh ik had van de week iets anders gelezenquote:Op maandag 30 december 2024 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo ver klinkt het nog niet?
"Volgens Elton John is zijn linkeroog ook niet best is. Hij hoopt op een oplossing voor het fysieke ongemak. ,,Er is hoop dat het goedkomt, maar ik ben op dit moment een beetje gebroken.”"
Echt hequote:Op maandag 30 december 2024 18:39 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is wel prime George qua zang. Wat een strot jongens
Geen LADIES AND PEOPLE?quote:
Ik heb net een kwak en trollenbier in de koeling gelegdquote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag de 2 biertjes van maandag in de koeling.
Vriendenpiepelquote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geen LADIES AND PEOPLE?
Dat is niet heel woke neequote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geen LADIES AND PEOPLE?
Niet als het gaat om de hunkemollerquote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dolly Parton willen en kate Bush krijgen is alleen maar dikke winst
Heb er altijd een dubbel gevoel bij, want het is aan de ene kant een prachtige plaat maar aan de andere kant ook een vreselijk zeiknummerquote:Op maandag 30 december 2024 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
Dit zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik kan vrij weinig met het liedje van Pieter en Keet
Ja dat eigenlijkquote:
George had een gewéldige stemquote:Op maandag 30 december 2024 18:39 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is wel prime George qua zang. Wat een strot jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |