Klopt maar wel een erg mooie #1 tochquote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgend jaar er niet meer bij dus
Ja ik vind dat een beetje een rare regel, maar goedquote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgend jaar er niet meer bij dus
Toen was het mails (dat was toen nieuw), en niet te vergeten: FAXEN.quote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het visual radio. En apps en berichtjes van luisteraars
Daar kon ik best wel eens aan bijgedragen hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Sound - Winning op 1 in de Snob 2000
Sowieso was de presentatie veel beter die jaren. Spits die een keer de finale deed (opgenomen, dat wel) en er een soort bergklimtocht in de sneeuw van maakte richting de troon van koning Mercury. Daar is zo ongeveer mijn radioliefde ontstaanquote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het heeft iets heel chique's, dat wel.
Waarschijnlijk veel verschillende reacties dus. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Veel toffe nummers komend uur (en ook wat verschrikkelijke)
Fylax?quote:Op maandag 30 december 2024 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Toen was het mails (dat was toen nieuw), en niet te vergeten: FAXEN.
Ik zou het best geinig vinden om mijn stemlijst te faxen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja prima, minder mijn ding dan de voorgaande nrs 1 wel, maar zeker beter dan een metalnummerquote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klopt maar wel een erg mooie #1 toch
Ugh ik hoop maar dat mn kinderen er doorheen slapen want ik hoef niet twee van die avonden achter elkaarquote:
Geen slechte keuze.quote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Sound - Winning op 1 in de Snob 2000
BEFfen.quote:Op maandag 30 december 2024 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat klinkt echt verschrikkelijk. Heerlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
BEFfen.
Bellen, e-mailen of faxen.
quote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij houdt niet van een lange ster?
WOEST. ZIEDEND.quote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier kan ik godverdorie toch helemaal niks mee? Het is ZEVEN over ZEVEN. Kom op met die Billy Joel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |