Alweer? Heb je wat gewonnen op een kerst kraslot?quote:Op maandag 30 december 2024 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vrouw heeft zojuist de champagnefles geopend.
Ook correct en tevens juistquote:
Bomenverzameling.quote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
PLEASE TELL ME WHO I AMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Fan van Peter Maffay?quote:Op maandag 30 december 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor haar begint nieuwjaar zo.
Ze bevindt zich elders op de wereld?quote:Op maandag 30 december 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was vandaag jaar oud toen ik erachter kwam dat hij niet Mind maar Man zingt.quote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef Sabata het volgende:
ik dacht altijd dat hij zingt "The questions Run so Deep for such a simple Mind" en dat Kerr en collegae daarmee aan de naam voor hun band waren gekomen
quote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
PLEASE TELL ME WHO I AMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Ook wel bekend als bosjequote:
Fur hur!quote:Op maandag 30 december 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten bedoel je? Het is koud buiten.quote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef Isorden het volgende:
Wij hadden ineens 0.5l blikken HJ in de koeling liggen..
Ik heb net gecheckt op welke ik heb gestemd. Ook Fool's Overturequote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
Als ik niet al Fool's Overture zou stemmen zou ik denk ik deze stemmen
Die hebben het uit een nummer van Bowie, Jean Genie geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2024 18:21 schreef Sabata het volgende:
ik dacht altijd dat hij zingt "The questions Run so Deep for such a simple Mind" en dat Kerr en collegae daarmee aan de naam voor hun band waren gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |