Slaan we 2025 over?quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef roos94 het volgende:
Zo, net gekeken.
Verdiende winnaar.
Had graag Nouchka in finale ipv Marijn maar soit
Op naar 2026.
Preciesquote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef roos94 het volgende:
Zo, net gekeken.
Verdiende winnaar.
Had graag Nouchka in finale ipv Marijn maar soit
Op naar 2026.
Niks mis met tactisch spelen. Graag zelfs!quote:Op maandag 30 december 2024 10:47 schreef patrick37 het volgende:
Waar ik zo van baal is de houding van "tactisch spelen"is fout
Ik kijk al 48 seizoenen Survivor waar het alleen maar draait om tactiek,zoals het spel bedoelt is,
maar hier is het alsof je monopoly speelt maar geen huisjes en hotels plaatst want dat is zo zielig voor mensen
die op jou straat komen
Het is verdorie bedoelt om tactisch te spelen!
Sowieso kwam die zet van Marijn en niet van Ouassima; ze was alleen maar meegenomen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Niks mis met tactisch spelen. Graag zelfs!
Maar je eigen broertje een mes in de rug steken is natuurlijk geen tactisch spel of 'een meesterzet' zoals dat werd genoemd. Ehm, dat is gewoon je familie naaien (in het echte leven).
Tactisch spel vereist enig denkwerk en in het geval van ER vaak ook manipulatie. Iemand (onverdiend) neersteken is niet zo moeilijk.Dat kan een kleuter.
Dat kan helaas ook niet anders, na 34 dagen kan je moeilijk nog een proef doen die 4 uur serieuze fysieke inspanning vereist. Ook wil je voorkomen dat een finalist compleet de mist in gaat omdat een bepaald onderdeel te moeilijk is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Oke, Kiran. Prima. Next.
Die finale proef is ook wel echt altijd hetzelfde he. Eerst voorsprongen en achterstanden, wetende dat t daarna iets met schieten is en dus iedereen weer gelijk gaat staan.
Als je de winnaar door het publiek laat kiezen had Marijn gewonnen en door afvallers is ooit helemaal mis gaan in een van Ernst Paul zijn laatste seizoenen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:45 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat kan helaas ook niet anders, na 34 dagen kan je moeilijk nog een proef doen die 4 uur serieuze fysieke inspanning vereist. Ook wil je voorkomen dat een finalist compleet de mist in gaat omdat een bepaald onderdeel te moeilijk is.
Wat dat betreft was het systeem vroeger wel wat beter, de winnaar werd gekozen door de afvallers. Toen was het ook zaak om rekening te houden met je stemgedrag.
Zelf zou ik liever zien dat publiek en afvallers zouden moeten kiezen. Of een systeem (kan ook ter uitbreiding op kiezen) waarbij je punten kan verdienen gaandeweg de expeditie. Bijvoorbeeld winnaar proef = 5 punten, nummer 2 = 3 punten, nummer 3 = 1 punt. En dat je dan aan het eind van de rit dat mee laat wegen.
Ik weet niet of je dat misgaan kan noemen, dat was toch het seizoen met Geert wat gewonnen werd door Yin?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je de winnaar door het publiek laat kiezen had Marijn gewonnen en door afvallers is ooit helemaal mis gaan in een van Ernst Paul zijn laatste seizoenen.
Het idee kwam van Marijn maar als Quissima zoveel om haar broertje gegeven had dan had ze tegen Marijn kunnen zeggen stop die munt maar in je kont ik hoef hem nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso kwam die zet van Marijn en niet van Ouassima; ze was alleen maar meegenomen.
Heeft er weinig voor moeten doen op wat liegen na. Nou niet echt een tactische prestatie nee.
Ja. Als je aan een populariteits wedstrijd mee wil doen voor de kijkers, dan moet je maar aan Big Brother mee gaan doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef Marcoss het volgende:
De winnaar van ER (mede) laten kiezen door het publiek? Dat lijkt me een bijzonder matig idee
Het hele tv programma is altijd hetzelfde, de grootste vernieuwingen waren die Peluang munt de afgelopen jaren en dit jaar een zandloper, nou poeh poeh.quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Oke, Kiran. Prima. Next.
Die finale proef is ook wel echt altijd hetzelfde he. Eerst voorsprongen en achterstanden, wetende dat t daarna iets met schieten is en dus iedereen weer gelijk gaat staan.
Nee helemaal niet, dit jaar was ALLES ANDERS!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Het hele tv programma is altijd hetzelfde, de grootste vernieuwingen waren die Peluang munt de afgelopen jaren en dit jaar een zandloper, nou poeh poeh.
Die Peluang is er al jaren, hij is geloof ik ooit 1 keer gebruikt. Compleet zinloos dat ding.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Het hele tv programma is altijd hetzelfde, de grootste vernieuwingen waren die Peluang munt de afgelopen jaren en dit jaar een zandloper, nou poeh poeh.
En t gefaalde Titanen eiland.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 08:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Huh? Die is vorig jaar toch pas ingevoerd?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die Peluang is er al jaren, hij is geloof ik ooit 1 keer gebruikt. Compleet zinloos dat ding.
Inderdaad, dacht al veel langer. Maar alsnog maar 1 keer gebruikt, zinloos ding dus. Net als dat onzinnige Titaneneiland en huidige opzet van Winnaarseiland.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Huh? Die is vorig jaar toch pas ingevoerd?
offtopic, maar edson is ook een van de presentatoren van het nieuwe seizoen van the voice of hollandquote:Op woensdag 16 april 2025 07:44 schreef Jaytje07 het volgende:
Edson da Graça wordt de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. Hij neemt de plek van Art Rooijakkers in, die van RTL naar Talpa overstapt. Da Graça presenteert het survivalprogramma samen met Nicolette Kluijver.
Het is ze gelukt om weer een flut presentator te strikken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |