Lama.gifquote:Op maandag 30 december 2024 18:04 schreef LTVDK het volgende:
Nou jongens, pak allemaal maar alvast een blik
[ afbeelding ]
Ik vind het meer Haags ala van Barneveld en niet Rotterdamsquote:Op maandag 30 december 2024 18:04 schreef Bargehassus het volgende:
Die stem van die gast van Chocomel klinkt een beetje als Rob van Gameren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar hoort deze dus niet bij.quote:Op maandag 30 december 2024 18:05 schreef Eightyone het volgende:
"De 2000 beste nummers ooit gemaakt!"
houd je mondquote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef houdjemond het volgende:
Dit staat dus hoger dan Thriller he.
Eetsmakelijk!quote:
Trieste constatering inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef houdjemond het volgende:
Past wel bij het thema van thrillerquote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef houdjemond het volgende:
Die jingle kwam er zo mooi voor.quote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, daar hoort deze dus niet bij.
Matig is nogal matig zacht uitgedrukt als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef Isorden het volgende:
Matige autotune zang
Matige tekst
Matige muziek.
NEDERLAND. KAP HIER EENS MEE.
Dan zouden ze nog hoger staan.quote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jezus zeg, hadden ze niet even een zangcursus kunnen doen?
We kennen inmiddels de smaak van menig Nederlander. Ik vrees dat ze niet naar je gaan luisterenquote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef Isorden het volgende:
Matige autotune zang
Matige tekst
Matige muziek.
NEDERLAND. KAP HIER EENS MEE.
Het is wel een beetje schrikken ja.quote:Op maandag 30 december 2024 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Past wel bij het thema van thriller
We kunnen het wel, jammer dat er zo'n kutplaat voor nodig is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |