Geen last van bij de Britquote:Op maandag 30 december 2024 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik erger me nu al aan Dirk van Duijvenbode
Ik ergerde me vorige week al aan jou.quote:Op maandag 30 december 2024 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik erger me nu al aan Dirk van Duijvenbode
Ja soms kan ik wel irritant overkomen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ergerde me vorige week al aan jou.
Zie? Maakt geen kut uit.
VTMgoden doen niet aan wappies.quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout Weghorst in de studio.
Ik weet niet of ik dit aankan.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beschouwen jullie De Graaf als een Nederlander, Een Halve Nederlander of als een Zweed.
Het vlaggetje zegt zweden maar wat is jullie mening.
Als een teringlijer.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beschouwen jullie De Graaf als een Nederlander, Een Halve Nederlander of als een Zweed.
Neenquote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een NSB-er.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
wowquote:
Ik heb geen kaarten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen we niet gewoon naar de zaal nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |