Maar hij zei toch ook "ik weet dat jullie niet gaan over de odds en de bookies"quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef Evangelion het volgende:
Cullen was boos over zijn betting odds![]()
Toch #teamrockstar
De hoge odds van Nijman sloegen ook wel helemaal nergens op. Dat hij een verrassende kwartfinale kon halen was zeker niet uitgesloten, maar winnen van Carolissen, Cullen, Price én Clayton/Gurney over een langer format was niet heel voor de hand liggend. Laat staan dan nog drie rondes winnen (lol)quote:Op maandag 30 december 2024 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die odds zijn een 1 op 1 weerspiegeling van de gokkende mensen. Dus het betekende gewoon dat de normale dartskijker niets van Cullen verwachtte.
Geen last van bij Skygodenquote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout Weghorst in de studio.
Ik weet niet of ik dit aankan.
Zonder dat theatrale lijkt het mij objectief gezien gewoon een prima gast die gezellig mee gaat praten.quote:Op maandag 30 december 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout Weghorst in de studio.
Ik weet niet of ik dit aankan.
Ongemakkelijke stilte volgdequote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
american football is geen voetbal, zo dan.
Ik geef hem een kans.quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder dat theatrale lijkt het mij objectief gezien gewoon een prima gast die gezellig mee gaat praten.
Maar het is Wout dus alles wat hij zegt zal wel op een weegschaaltje worden gelegd.
Dit heeft potentie tot een IJSKOUD badquote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder dat theatrale lijkt het mij objectief gezien gewoon een prima gast die gezellig mee gaat praten.
Maar het is Wout dus alles wat hij zegt zal wel op een weegschaaltje worden gelegd.
Hoop cynische opmerkingen dusquote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk van Duijvenbode als co-commentator bij VTM
Hou ons op de hoogte of we naar de Belg moeten overschakelen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk van Duijvenbode als co-commentator bij VTM
Hij is bang dat hij gaat zwemmen in het zweet vanavond want hij heeft zijn zwemband al om gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |