abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216215784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:38 schreef Ulx het volgende:
maar de laatste dagen gaat het zo te zien weer met meer dan 120k per dag.
De enige echte.
pi_216216549

Groei folks.

_O-
De enige echte.
pi_216216558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ah, die wil van FB een soort X maken. Als Zuck denkt dat dat een goed plan is gaat hij zijn gang maar. Het zal mij een rotzorg wezen. Het is jammer van de accounts van bands en concertzalen die ik volg. Als die alleen daar updates plaatsen krijgen ze hun info minder snel bij mij. Maar ook daarvoor werd FB veel minder bruikbaar door het nutteloze bullshit bombardement. Het was al aardig vershittificeerd door bullshitreclames en het fantastische idee dat wanneer je een random filmpje kijkt je automatisch alleen maar dat soort filmpjes wil zien, dus dit kan er ook wel bij.
Ik voel je frustratie. :*
De enige echte.
pi_216216907
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 09:15 schreef chibibo het volgende:
Aldus Zuckerberg. Nou, dan zal het wel waar zijn.
Ja dit topic zit vol met Musk adepten die al zijn leugens opvreten. Blijkbaar denken diezelfde mensen dat iedereen van Zuck houdt.

Wel mooi om te zien hoe al onze voorspellingen in dit topic waarheid zijn geworden. Bijvoorbeeld dat Musk twitter enkel kocht voor de invloed op verkiezingen en het onderdrukken van vrijheid van meningsuiting op het platform.
pi_216217009
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja dit topic zit vol met Musk adepten die al zijn leugens opvreten. Blijkbaar denken diezelfde mensen dat iedereen van Zuck houdt.

Wel mooi om te zien hoe al onze voorspellingen in dit topic waarheid zijn geworden. Bijvoorbeeld dat Musk twitter enkel kocht voor de invloed op verkiezingen en het onderdrukken van vrijheid van meningsuiting op het platform.
Ha die Lord! Alweer een tijdje geleden dat ik je hier aantrof. Beste wensen nog he?
De enige echte.
pi_216217125
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik voel je frustratie. :*
Hoezo? Als die info die ik zoek niet meer op FB te zien krijg kijk ik wel ergens anders. Het is misschien wat lastig, maar niet onoverkomelijk. Gewoon weer terug naar sites opnemen in de favorieten van mijn browser. Het zal me verder een rotzorg zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 17:19:02 ]
pi_216217470
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo? Als die info die ik zoek niet meer op FB te zien krijg kijk ik wel ergens anders. Het is misschien wat lastig, maar niet onoverkomelijk. Gewoon weer terug naar sites opnemen in de favorieten van mijn browser. Het zal me verder een rotzorg zijn.
Mooi hoe dit werkt. _O-

Jij bent toch diegene die zelf vertrekt en niet andersom? :') Dat het je een rotzorg zal zijn is dus gelul, aangezien je zelf op de lange termijn capriolen moet uithalen om hetzelfde te verwezenlijken.
De enige echte.
pi_216217481
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef Rnie het volgende:

[..]
Mooi hoe dit werkt. _O-

Jij bent toch diegene die zelf vertrekt en niet andersom? :') Dat het je een rotzorg zal zijn is dus gelul, aangezien je zelf op de lange termijn capriolen moet uithalen om hetzelfde te verwezenlijken.
Ik voel je frustratie :*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216217502
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:45 schreef Rnie het volgende:

[..]
Mooi hoe dit werkt. _O-

De loodzware capriolen als een site toevoegen aan de favorieten bedoel je?
pi_216217560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wacht even, zeg je nu dat de vrijheid van meningsuiting op X word onderdrukt? Heb je daar voorbeelden van?
pi_216217603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wacht even, zeg je nu dat de vrijheid van meningsuiting op X word onderdrukt? Heb je daar voorbeelden van?
Legio. Bijvoorbeeld de criticasters op Musk. Of Elonjet, of autoritaire landen waar ze onder de nieuwe leiding altijd gehoor geven aan bans. Maar hun algoritme bepaald sowieso wat je te zien krijgt. Op die manier is er al geen vrijheid van meningsuiting, immers de site kan gewoon mensen boosten en praktisch onzichtbaar maken naar eigen inzicht.

Dat weet je natuurlijk wel is ook al 100x behandeld in deze reeks.
pi_216217654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
De loodzware capriolen als een site toevoegen aan de favorieten bedoel je?
Nee beste @Ulx , op lange termijn zeg ik. Als jij 50 bandjes/zaaltjes/whatever volgt en je 50 websites moet toevoegen aan je favorieten is dat natuurlijk niet het probleem. Wel als je 50 afzonderlijke websites moet bezoeken om het nieuws of updates te volgen.
Je zegt het zelf: "Als die alleen daar updates plaatsen krijgen ze hun info minder snel bij mij".

"Had ik nou maar een soort van tijdlijn ofzo waar alles netjes onder elkaar zou staan. Dat zou toch GRANDIOOS zijn?!?!?! |:("
De enige echte.
pi_216217676
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Rnie het volgende:

"Had ik nou maar een soort van tijdlijn ofzo waar alles netjes onder elkaar zou staan. Dat zou toch GRANDIOOS zijn?!?!?! |:("
Netjes onder elkaar zou handig zijn. Maar dat staat het op FB natuurlijk ook niet.
pi_216217686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Netjes onder elkaar zou handig zijn. Maar dat staat het op FB natuurlijk ook niet.
Nee? Staat het door elkaar?
De enige echte.
pi_216217724
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee?
Nee, want FB is zo slim om er allerlei shit die me weinig boeit tussen te pleuren of evenementen te rubriceren als 'dat vind Ulx niet leuk dus toon ik die niet'.

Dus kan ik net zo goed die vijftig sites even bekijken. Het is gewoon een gemiste kans van Zuck en Musk en al die andere lui die graag voor mij willen bepalen wat mij interesseert.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 18:09:24 ]
pi_216217995
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 17:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Legio. Bijvoorbeeld de criticasters op Musk. Of Elonjet, of autoritaire landen waar ze onder de nieuwe leiding altijd gehoor geven aan bans. Maar hun algoritme bepaald sowieso wat je te zien krijgt. Op die manier is er al geen vrijheid van meningsuiting, immers de site kan gewoon mensen boosten en praktisch onzichtbaar maken naar eigen inzicht.

Dat weet je natuurlijk wel is ook al 100x behandeld in deze reeks.
Dus je bent meer voor een platform zoals 4chan of Gab?
pi_216218264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus je bent meer voor een platform zoals 4chan of Gab?
Nee? 4chan was in toen ik op de middelbare school zat. Daar ben ik nu wel een jaar of 20 overheen. Gab heb ik nog nooit van gehoord.
pi_216218356
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:00 schreef Rnie het volgende:

Ja dat was leuk. En toen bedachten social media sites dat ze liever steeds meer crap op die tijdslijnen willen gooien. Dat het blijkbaar beter werkt als het niet meer chronologisch is.
Wat ULX zegt klopt precies. Voor de lol ga ik even naar facebook, bovenaan 1 artiest die ik volg, vervolgens krijg iets van 20 berichten van dingen die ik niet volg, sommige kan ik met een beetje goede wil misschien zeggen dat het in de buurt komt van dingen die ik leuk zou kunnen vinden. Maar ook echt heel veel crap wat ik nooit zal aanklikken.
Dan weer 1 artiest die ik volg en weer een stuk of 10 dingen die ik niet volg. Volgens mij volg ik op die site meer dan 500 artiesten. Daar moet best een wat betere feed van te maken zijn dan 1 waar ik misschien 3% van wat ik volg te zien krijg.
pi_216218416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 18:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja dat was leuk. En toen bedachten social media sites dat ze liever steeds meer crap op die tijdslijnen willen gooien. Dat het blijkbaar beter werkt als het niet meer chronologisch is.
Wat ULX zegt klopt precies. Voor de lol ga ik even naar facebook, bovenaan 1 artiest die ik volg, vervolgens krijg iets van 20 berichten van dingen die ik niet volg, sommige kan ik met een beetje goede wil misschien zeggen dat het in de buurt komt van dingen die ik leuk zou kunnen vinden. Maar ook echt heel veel crap wat ik nooit zal aanklikken.
Dan weer 1 artiest die ik volg en weer een stuk of 10 dingen die ik niet volg. Volgens mij volg ik op die site meer dan 500 artiesten. Daar moet best een wat betere feed van te maken zijn dan 1 waar ik misschien 3% van wat ik volg te zien krijg.
Je zou het algoritme zelf kunnen testen natuurlijk met een wegwerpaccountje. Heb je veel vrienden op FB? FB heeft er wel een handje van om zaken die je vrienden leuk vinden ook weer door te pushen op je tijdlijn. Het rotte is, is dat in de praktijk een "vriend" vaak een klasgenoot van 25 jaar geleden is die je nooit meer hebt gezien. :')
De enige echte.
pi_216218450
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je zou het algoritme zelf kunnen testen natuurlijk met een wegwerpaccountje. Heb je veel vrienden op FB? FB heeft er wel een handje van om zaken die je vrienden leuk vinden ook weer door te pushen op je tijdlijn. Het rotte is is dat in de praktijk een "vriend" vaak een klasgenoot van 25 jaar geleden is die je nooit meer hebt gezien.
Mijn timeline op mijn ultra woke Twitter account krijgt alleen maar anti-Trump/PVV/FvD/Elon/Wilders ect content.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_216218992
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je zou het algoritme zelf kunnen testen natuurlijk met een wegwerpaccountje. Heb je veel vrienden op FB? FB heeft er wel een handje van om zaken die je vrienden leuk vinden ook weer door te pushen op je tijdlijn. Het rotte is, is dat in de praktijk een "vriend" vaak een klasgenoot van 25 jaar geleden is die je nooit meer hebt gezien. :')
Waarom zou ik dat doen? Als ik iets leuk vind dan wil ik daar berichten van zien. Wat ik niet wil is dat een of andere techbro op basis daarvan denkt dat allerlei andere shit me interesseert en me dat laat zien in plaats van datgene dat ik wil zien. Dat deed X ook, en die site werd daarmee nutteloos voor me.
pi_216219178
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Mijn timeline op mijn ultra woke Twitter account krijgt alleen maar anti-Trump/PVV/FvD/Elon/Wilders ect content.
Vreemd,die waren toch allemaal naar BlueSky?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216219536
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216219654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:42 schreef Ulx het volgende:
Als ik iets leuk vind dan wil ik daar berichten van zien. Wat ik niet wil is dat een of andere techbro op basis daarvan denkt dat allerlei andere shit me interesseert en me dat laat zien in plaats van datgene dat ik wil zien.
De grap is dat je dit dus 15 jaar lang hebt getolereerd en nu met het factcheck nieuws inzake Meta, het je ineens te kwaad wordt allemaal.

Daarbij, heet jij Lord-Ronddraai? :?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:42 schreef Ulx het volgende:
Dat deed X ook, en die site werd daarmee nutteloos voor me.
Weet jij uberhaupt wel hoe X werkt? :? Je loopt al tientallen deeltjes mee en je following tijdlijn + lists is je totaal onbekend? :?

[ Bericht 13% gewijzigd door Rnie op 08-01-2025 20:19:51 ]
De enige echte.
pi_216220495
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2025 20:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
De grap is dat je dit dus 15 jaar lang hebt getolereerd en nu met het factcheck nieuws inzake Meta, het je ineens te kwaad wordt allemaal.
De grap is dat ik FB al tijdje een suffe reeks filmpjes vind en zodra ik er een van kijk, of überhaupt in beeld heb, die site in klap mijn hele tijdlijn volspamt met vergelijkbare filmpjes en dat accounts/zaken/etc die ik een like geef daaronder bedolven worden. En zie ik mijn timeline binnenkort waarschijnlijk volgescheten worden met allerlei bullshitberichten en daar heb ik gewoon geen zin in. Maar misschien valt het mee.

quote:
Daarbij, heet jij Lord-Ronddraai? :?
[..]
Is dit een forum of wou je een privé gesprek?

quote:
Weet jij uberhaupt wel hoe X werkt? :? Je loopt al tientallen deeltjes mee en je following tijdlijn + lists is je totaal onbekend? :?
Ik weet prima hoe het werkt. Maar ik heb er geen zin meer in. De interessante accounts zijn amper meer te vinden. Dus dan kijk ik gewoon op BSky waar die lui ook vaak gewoon posten, maar dan zonder ellenlange lijsten verzuurd gezanik of supercharged BNW geneuzel bij de reacties.

Prima toch? Iedereen moet dat gewoon lekker zelf weten. Jij kijkt op X en lepelt die verbale klompjes chocolademousse likkebaardend naar binnen en ik zie dat het geen chocolademousse en dus zeg ik nee dank je.

Ik snap nog steeds niet wat het probleem voor je is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')