Ik ben vrijwel alle pasjes ook allang weer verleerd, dus heb er niet bijster veel aan gehadquote:Op maandag 30 december 2024 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow de horror. Ik hoefde gelukkig niet van mijn ouders.
Lekker alfabetje erbij.quote:Op maandag 30 december 2024 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inclusief sketch op dit nummer van de aanwezige buurt?
Het geld goed besteedquote:Op maandag 30 december 2024 11:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel alle pasjes ook allang weer verleerd, dus heb er niet bijster veel aan gehad
Het enige wat ik nog goed heb onthouden zijn de namen van de dansen (inclusief Latijns-Amerikaanse) en de ongemakkelijke conversaties die ik destijds had met m’n vrouwelijke danspartners
quote:Op maandag 30 december 2024 11:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker alfabetje erbij.
A voor er altijd voor elkaar zijn
B voor beste maatjes
C voor chronisch verliefd
D voor dansen tot diep in de nacht
de wereld is verrot.quote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Bugno3 het volgende:
Ook dit is nog steeds actueel.
Mental slavery aan sosjuls
Hij moest ook een heel eind rijdenquote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Net te laat maar, "Blue Ridge Mountains, Shenandoah River" lopen niet door 'West Virginia'
D voor dikke lul drie bierquote:Op maandag 30 december 2024 11:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker alfabetje erbij.
B voor beste maatjes
D voor...
G voor gewoon gezelligquote:Op maandag 30 december 2024 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
F voor fijngevoelige woordjes tegen elkaar zeggen
Ik heb echt pas 1x een Alfabetje gezien op een bruiloft. Toen ik daar aan het werk wasquote:Op maandag 30 december 2024 11:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker alfabetje erbij.
B voor beste maatjes
D voor...
Nadat er al een leuk zelfgeschreven liedje was gezongen door familie en vrienden, op de wijs van Mijn tante uit Marokko.quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zie nu beelden voor me van het bruiloftfeest van Els en Richard ergens diep in de provincie. Ze zijn 30 jaar getrouwd en geven een groot feest in het lokale partycentrum . Er zijn ongeveer 100 gasten en tegen het eind van de feestavond wordt dit nummer ingezet en gaan de net wat te aangeschoten gasten hand in hand hard meebleren met dit niemendalletje.
Ik put ook alleen uit mijn ervaringen in de bedieningquote:Op maandag 30 december 2024 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb echt pas 1x een Alfabetje gezien op een bruiloft. Toen ik daar aan het werk was
Waar ik als gast was nog nooit meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |