Volkoren knäckebröd met kaasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en een visje.
Had weer pizza deze keer met salami.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en een visje.
Maak voortaan asjeblief foto's van al je maaltijden, ik ben zķķ benieuwd naar al die lekkernijen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:24 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Had weer pizza deze keer met salami.
En half stokbroodje met kruidenboter (kant en klaar)
Ik heb nog honger.
Kan ik proberen, maar is wel veel werk.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak voortaan asjeblief foto's van al je maaltijden, ik ben zķķ benieuwd naar al die lekkernijen.
Je bent zelf gewoon ingedut. Het is hier bij tijd en wijlen net een verzorgingshuis waar de lunch wordt besproken tijdens het Rummikubben.quote:Op zondag 5 januari 2025 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom probeer jij jezelf altijd zo interessant te maken?
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:kukelecucktsju10
Pics.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:56 schreef Abid-Meher het volgende:
Drie afbakbroodjes met: één met salami, één met pindakaas en eentje met kaas.
Zit al achter de kiezen, maar goed vanavond vriend en schnitzel. Ik kan misschien een foto schieten, ik weet het niet.quote:
Ik wil hierop reageren maar dan word ik geband denk ikquote:Op zondag 5 januari 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
Ik was zojuist maar wat blij met mijn veiligheidsbril. Stuk hout tegen het hoofd door de cirkelzaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |