Eet smakelijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kwekkeboom bitterballen 1 zak.
Bamischijven jumbo voor oven 1 pak 4 stuks.
25 kipnuggets jumbo
Beckers 5 oven frikandellen
Mayonaise en sweet chili.
Beetje rente gepakt. Je leeft er goed van.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eet smakelijkde meeste mensen in deze sc kunnen dat niet eens betalen vandaar dat ze jaloers zijn.
Net aan, maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 08:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1293 6/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1089 6/6
🟨⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Ja vooral die tweede was echt even spannend.quote:
M'n Fok-abo is vandaag verlopen dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat ga je ervan kopen waardoor je veel plezier met je prijs hebt?
Krijg je geen korting als gewaardeerde vrijwilliger?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:28 schreef GGMM het volgende:
Zo'n abo is wel 12 euro dus ik moet zelf geld bijleggen.
Nu snap ik hoe die mensen die miljoenen winnen altijd in de financiële problemen komen.
Jawel anders was het nog meerquote:Op donderdag 2 januari 2025 11:09 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Krijg je geen korting als gewaardeerde vrijwilliger?
Misschien die 5 euro inzetten bij een andere loterij. Ik heb dertig gewonnen, en dat alweer in de eurojackpot gestoken.quote:
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Misschien die 5 euro inzetten bij een andere loterij. Ik heb dertig gewonnen, en dat alweer in de eurojackpot gestoken.
Hoevaak komt jouw familienaam hierin voor?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Okay, heb jij plannen vandaag?
Meer dan honderd hier. Er moest brood op de plank.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoevaak komt jouw familienaam hierin voor?
https://oorlogvoorderechter.nl/
Wellicht dat je hier een online cursus aan kan wijden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Misschien die 5 euro inzetten bij een andere loterij. Ik heb dertig gewonnen, en dat alweer in de eurojackpot gestoken.
KBRquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik een gvquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |