En hier schrik ik altijd van.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:59 schreef KingRoland het volgende:
Tsja mijn vijanden hier weten wat ik van ze vinden, dus ik ga hier niet lief doen en ze het beste wensen. Ze weten vast wel wat ik ze het liefst toewens.
Voor iedereen die niet mijn vijand is, een gelukkig nieuwjaar
quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De beste wensen grote vrienden.
Zit nu met een dubbele kater na het missen van de postcodekanjer op 1 cijfer.
Oh ik zie dat Balkbrug dit jaar de gelukkigen zijn. Ouders van een kennis wonen daar, contact maar weer eens warm maken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik overweeg wel hem een knuffel te gaan geven vanavond.
WTFquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De beste wensen grote vrienden.
Zit nu met een dubbele kater na het missen van de postcodekanjer op 1 cijfer.
Wel kans op enkele leuke feestjes de aankomende tijd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh ik zie dat Balkbrug dit jaar de gelukkigen zijn. Ouders van een kennis wonen daar, contact maar weer eens warm maken.
[ afbeelding ]
Hee wat toevallig ik ook,quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:08 schreef Caland het volgende:
5 euro gewonnen met mijn staatslot
Dit jaar begint fantastisch
Nee, 7quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hee wat toevallig ik ook,
toevallig eindcijfer 4?
Ik heb nog een restje rijst met kip staan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Kwekkeboom bitterballen 1 zak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Alles goed?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kwekkeboom bitterballen 1 zak.
Bamischijven jumbo voor oven 1 pak 4 stuks.
25 kipnuggets jumbo
Mayonaise en sweet chili.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:29 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja sorry was de frikandellen vergeten.
Is mijn omad. Verder niks gegeten vandaag.
Prima voornemens maatquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kwekkeboom bitterballen 1 zak.
Bamischijven jumbo voor oven 1 pak 4 stuks.
25 kipnuggets jumbo
Beckers 5 oven frikandellen
Mayonaise en sweet chili.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |