Nee deze hoeft ook niet zo van mij. Ik kon me herinneren dat ie een dag later weleens voorkwam, dan vind ik deze plek nog wel acceptabel.quote:Op maandag 30 december 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
Vind die man in the mirror altijd maar een engerd
nog altijd actueelquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 09:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
NU BEN IK DE ROXY DEKKER bus grap vergeten pfff![]()
Ja kan met de meeste platen van Michael eigenlijk niet zoveelquote:Op maandag 30 december 2024 09:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee deze hoeft ook niet zo van mij. Ik kon me herinneren dat ie een dag later weleens voorkwam, dan vind ik deze plek nog wel acceptabel.
Roxy Dekker bus mag gerust tot stoppen worden gebracht in 2025quote:
Ik vind genoeg nummers van MJ leuk in de lijst, maar er staan ook dingen zoals dit of Black or White in waar ik helemaal niks mee kan. Dus ja ook een beetje hit or miss voor mijquote:Op maandag 30 december 2024 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan met de meeste platen van Michael eigenlijk niet zoveel
En het grandioze Baby Be Mine staat er dan weer niet in, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 december 2024 09:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind genoeg nummers van MJ leuk in de lijst, maar er staan ook dingen zoals dit of Black or White in waar ik helemaal niks mee kan. Dus ja ook een beetje hit or miss voor mij
quote:Op maandag 30 december 2024 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je die van Paranoid Android nog? Ik doe het wel, gebruik mijn Twitter toch nooit echt.
Ja zitten wel leuke platen tussen, Billie Jean wel als leukste (uiteraard de Vice City bonusquote:Op maandag 30 december 2024 09:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind genoeg nummers van MJ leuk in de lijst, maar er staan ook dingen zoals dit of Black or White in waar ik helemaal niks mee kan. Dus ja ook een beetje hit or miss voor mij
Gesponsord door Unoxquote:
combideal, groene blikken voor de knakworstenquote:
mag je niet zeggen van raggelquote:
Ik bedoel ze allebei. En hun moeder.quote:Op maandag 30 december 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag je niet zeggen van raggel
anders kan men denken dat je het over junior hebt
En er moeten er nog 4 komenquote:
Nederland is een smakeloos land.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je die van Paranoid Android nog? Ik doe het wel, gebruik mijn Twitter toch nooit echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |