Dan moet het eerst maar de keuzelijst halen, want zulke nummers waarvan niemand artiest én titel goed genoeg kent gaan het nooit op zichzelf halen.quote:Op maandag 30 december 2024 07:49 schreef Gretzl het volgende:
Gezien Snollebollekes - Links Rechts al 4 jaar steady in de lijst staat zie ik een vergelijkbare Friese banger/gimmick als deze ooit ook nog wel de lijst halen. Toch al 24 miljoen plays op Spotify, dat is niet niks. En ook hoog in die foute lijst van Q?
Bekijk deze YouTube-video
Preciesquote:Op maandag 30 december 2024 07:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel van dit soort 'goede stellen' dit jaar
Doe maar nietquote:Op maandag 30 december 2024 07:49 schreef Gretzl het volgende:
Gezien Snollebollekes - Links Rechts al 4 jaar steady in de lijst staat zie ik een vergelijkbare Friese banger/gimmick als deze ooit ook nog wel de lijst halen. Toch al 24 miljoen plays op Spotify, dat is niet niks. En ook hoog in die foute lijst van Q?
Ah we hebben een kenner.quote:Op maandag 30 december 2024 07:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij zorgden voor de Friesche Glorie in de jaren waarin Syb en Twarres het lieten afweten
Maar m’n #1 fave is deze solo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit, stond m'n webcam weer aanquote:
Ultravoxquote:Op maandag 30 december 2024 07:44 schreef tompsv18 het volgende:
428 Billy Joel - Vienna
425 Ultravox - Vienna
Welke vinden we leuker?
zie dit echt voor het eerstquote:Op maandag 30 december 2024 07:49 schreef Gretzl het volgende:
Tuurlijk heeft stemmen zin, die gasten waren echt niet zelf op Porcupine Tree gekomen.quote:Op maandag 30 december 2024 07:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies
Stemmen heeft geen zin. Ze manipuleren er toch wel op los
quote:Op maandag 30 december 2024 07:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Zij zorgden voor de Friesche Glorie in de jaren waarin Syb en Twarres het lieten afweten
Maar m’n #1 fave is deze solo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das waar. Maar was Snollebollekes er in 2021 nu ook via de keuzelijst in terecht gekomen?quote:Op maandag 30 december 2024 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet het eerst maar de keuzelijst halen, want zulke nummers waarvan niemand artiest én titel goed genoeg kent gaan het nooit op zichzelf halen.
Niks mis met Kate d'r Bushquote:
Die stond toen op de keuzelijst ja.quote:Op maandag 30 december 2024 07:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Das waar. Maar was Snollebollekes er in 2021 nu ook via de keuzelijst in terecht gekomen?
Of had Rob Kemps z’n hernieuwde populariteit aan De Slimste Mens te danken?![]()
Herinner me nu weer deze![]()
Ik was zowaar wakker voor de stemplaatwekkerquote:Op maandag 30 december 2024 07:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Wakker worden met stemplaatGENOT![]()
Goedemorgen
Ik heb liever Kate Waxquote:Op maandag 30 december 2024 07:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met Kate d'r Bush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |