Ja ook onder Let It Happen weer klein stukje tafkap iddquote:Op maandag 30 december 2024 08:33 schreef Gretzl het volgende:
Jammer genoeg geen volledige versies van Let It Happen en I Feel Love, dat is dan weer een smetje
Wel beter dan in de eerste jaren, maar outro’s afkappen snap ik nog steeds niet. Lever dan gewoon wat in op die reclames ofzo, veel makkelijekrquote:Op maandag 30 december 2024 08:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja ook onder Let It Happen weer klein stukje tafkap idd
Volgens mij is dat dit jaar exact waar ja. Ik vind Waterfront zelf marginaal beter dan New Gold Dream.quote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bij Simpele Zielen worden de noteringen altijd matiger naarmate de nummers kleiner worden
Op MuMe zijn dé Simpele Zielen klassiekers NGD en SSiS, maar die zijn hier in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ allebei al geweest. Toch eigenaardigquote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bij Simpele Zielen worden de noteringen altijd matiger naarmate de nummers kleiner worden
Met Theme for Great Cities op 2001 beaam ik ditquote:Op maandag 30 december 2024 08:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niet de hits.quote:Op maandag 30 december 2024 08:36 schreef Gretzl het volgende:
Op MuMe zijn dé Simpele Zielen klassiekers NGD en SSiS, maar die zijn hier in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ allebei al geweest. Toch eigenaardig
Ja vooral SSIS staat smerig laagquote:Op maandag 30 december 2024 08:36 schreef Gretzl het volgende:
Op MuMe zijn dé Simpele Zielen klassiekers NGD en SSiS, maar die zijn hier in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ allebei al geweest. Toch eigenaardig
Vergeet Belfast Child niet. De aller vervelendstequote:Op maandag 30 december 2024 08:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Snap echt niet dat deze Alive and Kicking en de twee plaatjes die nog gaan komen zoveel populairder zijn...
Kaars optioneelquote:Op maandag 30 december 2024 08:37 schreef ok01 het volgende:
Johan Derksen zit zich ergens af te trekken nu
Zet een kaars voor je moskee vannacht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |