abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216153840
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 12:04 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Amerika is dan ook een grotendeels oerconservatief kutland. En inderdaad je hebt een hoop religekkies van andere geloven. Maar de islam spant toch echt ruimschoots de kroon wat betreft religekkies. En ik ben gewoon klaar met (vooral) linkse mensen (ik beschouw mezelf als linkse humanist) die denken dat de islam geen gevaar vormt en die hoofddoekjes normaliseren. Van die idiote clubjes als queers for palestine ed. Die te dom/naïef zijn om te bedenken dat hun kop er af zou gaan in ramallah als ze daar hand in hand of met een roze tutu zouden rondlopen. :')
Dus moeten ze allemaal maar dood?

Hoe maak je terroristen? Verbied hun cultuur en schiet hun familie of vrienden dood. Hard tegen hard maakt het alleen erger. Zorg dat ze goed kunnen verdienen en daardoor opleidingen belangrijk gaan vinden. Dan gaat de rest vanzelf.
pi_216153894
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 03:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Throwback naar de wereldvreemde deugfiguren die dachten dat de Taliban nu wel redelijk zou zijn.
Dit somt het hele linkse spectrum van de asielmaffia en andere deugbestuurders wel samen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 22:05:48 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216154057
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 12:11 schreef Kerelx het volgende:
Dus in nieuwe gebouwen moeten de ramen zo geplaatst moeten worden dat ze geen uitzicht bieden op binnenplaatsen, tuinen, of andere plekken waar vrouwen veelvuldig gebruik van maken? Hoe is dat beperkend voor vrouwen? Als het beperkend is, dan is dat voor zowel mannen als vrouwen. Hoe ik het in andere bronnen lees is dat het vrouwen meer privacy geeft, dus dat je geen gluurburen meer krijgt als je bijv. in je tuin bent.

Dit kan dus niet meer daar:
Bekijk deze YouTube-video
_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216154133
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 16:58 schreef Cargeon het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat het volk zo primitief is dat je dit kunt verwachten. Wel leuk geprobeerd van Amanoellah Khan om het land te hervormen maar het is dus mislukt. Mischien had hij zich eerst op onderwijs moeten storten. Amanoellah (ammehoela, lol) was geinspireerd door het seculiere maar islamitische Turkije. Het is wel mogelijk om een seculiere staat te hebben waar de meerderheid van de bevolking islamitisch is. Ook Nasser heeft dat bewezen in Egypte. Maar het westen stond niet zo te springen op dat soort leiders wanneer dat betekende dat de landen te onafhankelijk werden.

De fundamentalisten in Afghanistan waren geinspireerd door de Iraanse revolutie van 1978. En dat hadden we weer te danken aan de val van de corrupte shah die geinstalleerd was door... het westen. We kunnen dus ook wel het westen overal de schuld van geven. Gaat uiteindelijk ook nergens over als je dat blijft doen maar toch.

De taliban is ooit aan de macht gekomen met steun van Amerika. Dat is gewoon een feit. Die shitholes zijn speelballetjes van grotere machten. Als je naar het complete plaatje kijkt dan speelt de islam ineens een kleinere rol. Dat geldt ook voor Syrie.
Mensen zonder opleiding zijn automatisch conservatief, omdat ze niet beter weten. Alhoewel dat met de komst van de smartphone aan het veranderen is. En machthebbers zijn ook automatisch conservatief, omdat ze die macht willen behouden en dus geen verandering van de status quo tolereren.

Ook zit je er natuurlijk mee, dat in arme landen zonder collectieve zorg of pensioen, je kinderen daarvoor moeten zorgen. Je wilt dus veel kinderen, die zo snel mogelijk gaan werken.

Kortom, de mensen moeten eerst weten dat het beter kan, dan de mogelijkheid krijgen om het beter te doen, zodat ze geld hebben om hun kinderen een beter leven te geven. Wat dus betekent: een goede opleiding.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 07:44:05 #81
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216157185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dus moeten ze allemaal maar dood?

Hoe maak je terroristen? Verbied hun cultuur en schiet hun familie of vrienden dood. Hard tegen hard maakt het alleen erger. Zorg dat ze goed kunnen verdienen en daardoor opleidingen belangrijk gaan vinden. Dan gaat de rest vanzelf.
Waar zeg ik dat ze allemaal dood moeten??? :') Ik zeg alleen dat die mensen daar zo zijn en dat dat niet snel gaat veranderen en dat de islam zoals gebruikelijk de grote brandversneller is in dit soort landen/gebieden. Van mij mag er wel een grote muur omheen of alleen opvang in de regio. Want de mensen die daar eventueel vandaan vluchten zijn oerconservatief misschien niet in de ogen van de taliban maar wel in onze ogen. Ik hoef hier geen walgelijk sneue mannetjes die vrouwen en anders geaarden als minderwaardig beschouwen. Als er iemand is die anderen dood wil dan zijn het wel de moslims zelf omdat de buurman toevallig net even een andere interpretatie heeft. Maar vooral lekker naïef blijven denken dat wat onderwijs hier tegen helpt. 20 jaar lang zijn tig scholen gebouwd tijdens de aanwezigheid van westerse troepen. Op het moment dat deze vertrokken was Afghanistan binnen 3 maand weer terug bij af. ow ow ow wat heeft dat geholpen zeg dat onderwijs. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')