geluisterdquote:Op donderdag 2 januari 2025 01:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wilde niet persé, maar ik moest.
Bekijk deze YouTube-video
Zocht ik in topic niet persé naar, maar als je dan toch bezig bent:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Joah.quote:
Heerlijke gitaarruns!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
Bryan Ferry Nuits de Fourviere Live in Lyon - Like a hurricane
Een fijn en gezond 2025, dat het ons maar mooie nieuwe muziek mag brengenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
En sax.![]()
Happy and musical new year @:cosmosis![]()
Wow, ook een van m'n favorieten.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Een fijn en gezond 2025, dat het ons maar mooie nieuwe muziek mag brengen [ link | afbeelding ]
Frankie Goes to Hollywood ft. Steve Howe - Welcome to the Pleasuredome (Produced by Trevor Horn)
je zegt hetquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:23 schreef cosmosis het volgende:
Zo'n heerlijke totale muziek ervaring! [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik vind het echt geweldig hoe ze toch met een andere leadzangeres dezelfde sound houden en toch niet Chester tekort doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:28 schreef cosmosis het volgende:
In The End (Live) - Linkin Park (New style@RIP Chester!)
Meer dan gewelidg hoe de band terugkomt van de tragedy!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig hoe ze toch met een andere leadzangeres dezelfde sound houden en toch niet Chester tekort doen.
Ik luister ook graag deze:
The Emptiness Machine (Official Music Video) - Linkin Park
Was juist leuk in de Duitse klas, scheelt ook dat ik een leuke leraar had. Lulde die zo de hele les volquote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:45 schreef cosmosis het volgende:
Weetje dat ik vroegah een hekel aan duits had, totdat ik de vrouwen heb leren kennen, mooie taal zeg
Mijn leraar had echt teveel Nazi trekjes......quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was juist leuk in de Duitse klas, scheelt ook dat ik een leuke leraar had. Lulde die zo de hele les vol
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mijn leraar had echt teveel Nazi trekjes......
Diverse overlijdens klinkt heftig.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Muziek niet echt top notch, clip echter....potje janken na diverse overlijdens in mijn kring
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Muziek niet echt top notch, clip echter....potje janken na diverse overlijdens in mijn kring
Golden memories.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:21 schreef Treehut362 het volgende:
The Rubberband Man Bekijk deze YouTube-video
The Spinners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |