abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216118631
Heerlijk hoe hier mensen denken dat David Icke iets weet wat onze overheid niet weet.

Jahoor. David Icke.
Daarom hebben Facebook en YouTube zijn social media-accounts verwijderd. David Icke weet teveel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_216118959
David Icke, de genie. Hij kent ook de tiende symfonie van Beethoven volledig en zijn theorie werkt ook tegen huurverhoging.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_216119108
Wat moet je toch een ongelooflijk dom mens zijn om akkoord te gaan met censuur omdat je de mening dom vindt. Ironisch.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216119990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef Akathisia het volgende:
Wat moet je toch een ongelooflijk dom mens zijn om akkoord te gaan met censuur omdat je de mening dom vindt. Ironisch.
Schijnbaar heeft Icke een domme mening die door de rechtspraak gevaarlijk wordt bevonden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_216121217
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 15:19 schreef Montagui het volgende:

[..]
Schijnbaar heeft Icke een domme mening die door de rechtspraak gevaarlijk wordt bevonden.
Dat kan prima zo zijn, maar ik heb het over de users die vooral inhaken op het domheidsgehalte en daaropvolgend het censuur vieren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216121788
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat kan prima zo zijn, maar ik heb het over de users die vooral inhaken op het domheidsgehalte en daaropvolgend het censuur vieren.
Dat vind ik ook idioot. Zolang een mening niet gevaarlijk is in de zin dat er wordt opgeroepen tot geweld of er haat wordt gepredikt etc, vind ik het belachelijk als zo'n mening wordt gecensureerd, en nog belachelijker als dat ook nog eens vanuit hogerhand wordt geïnitieerd. Want dat vind ik, nee IS, nog veel gevaarlijker!
pi_216122032
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Montagui het volgende:
Dat vind ik ook idioot. Zolang een mening niet gevaarlijk is in de zin dat er wordt opgeroepen tot geweld of er haat wordt gepredikt etc, vind ik het belachelijk als zo'n mening wordt gecensureerd, en nog belachelijker als dat ook nog eens vanuit hogerhand wordt geïnitieerd. Want dat vind ik, nee IS, nog veel gevaarlijker!
Goed om te horen, al zet ik nog een vraagteken bij de legitimatie 'gevaarlijk'. Wat als de waarheid™ gevaarlijk bevonden wordt, bijvoorbeeld? Of hoe meet je de leugen, of de intentie (liegen versus blindelings herhalen), en wat als de leugen een waarheid blijkt? Ook; is datgene wat op het eerste oog gevaarlijk lijkt, onder de streep mogelijk niet waarde- of zinvol/netto positief? Hoe meet je dat?

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 31-12-2024 20:04:05 ]
pi_216126256
Ik vind het verslag van Krispijn over wat daar gebeurde op de Dam helder. Moedig dat hij tegen een politieagent zei dat je niet altijd orders van je baas hoeft op te volgen. De driehoek in Amsterdam is heel raar bezig, met dat meta-spelletje van ze.

Het gaat om wat IND besluit over die Icke.

Het gaat om de inhoud van zijn speech. Google heeft Russische YT-ers demonitiseerd, om maar iets te noemen.

Het gaat over videoverbinding om een menigte toe te mogen spreken

Het gaat over dat ongedateerde persbericht van Gemeente Amsterdam over deze demonstratie, en dat het spelletje wat FvD met ze speelt, want die weten dondersgoed waar het Amsterdams fascistje daar woont en hoe die kliek zijn geld bij elkaar gelogen heeft.

Dit is namelijk eerder in de geschiedenis een vraag geweest. Of je orders van je baas als politieagent moet opvolgen.

Laat dat eens echt bezinken.

Antisemitisme roepers, kom er maar in!

[ Bericht 1% gewijzigd door yessie234 op 31-12-2024 21:09:46 ]
pi_216126653
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
En als die persoon dan veroordeeld is voor pedofilie, en tegen de Nederlandse overheid is dan is het opeens weer een goede vriend. (Scott Ritter was spreker op de dam via een groot scherm)
https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter
Was dat geen 'entrapment'?
pi_216126690
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 21:12 schreef Horzula het volgende:

[..]
Was dat geen 'entrapment'?
Art 1. Vrijheid van meningsuiting....en seksuele gerichtheid. Joodse pedofielen, hebben ze in Israël ook wel eens last van. Het is in ieder geval strafbaar. Nog een stukje Ritter chocolade? Zitten een heleboel nuttige nutriënten in chocolade. The scat en hun "jazzy"handel. Die viespeukerij van de bruinhemden.
pi_216126760
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 21:15 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Art 1. Vrijheid van meningsuiting....en seksuele gerichtheid. Joodse pedofielen, hebben ze in Israël ook wel eens last van. Het is in ieder geval strafbaar. Nog een stukje Ritter chocolade? Zitten een heleboel nuttige nutriënten in chocolade.
In het Wikipedia artikel las ik alleen over politiemensen die zich voordeden als minderjarige 15 jaar... kom op niet 3.

Die Amerikanen met hun neppe sex offense toestanden!
pi_216126786
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 21:20 schreef Horzula het volgende:

[..]
In het Wikipedia artikel las ik alleen over politiemensen die zich voordeden als minderjarige 15 jaar... kom op niet 3.

Die Amerikanen met hun neppe sex offense toestanden!
Die liepen in hier bij Nederland bij het COC ook rond. En dat gedoe rond Epstein natuurlijk. En dat neppige seks-offence is aardig overgeslagen naar Nederland. Iedereen in media land wist wie Job was en wat hij deed met "media talent". In Nederland mag het! Dat mogen ze in andere landen niet. Nederland, het land van de tv-formats. Lekker netfixen, op de bank. Een heel huis of appartement of hotelkamer vol camera's hangen, en dan komt The Bull.(shit)

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 31-12-2024 21:42:15 ]
  dinsdag 31 december 2024 @ 21:37:22 #138
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_216127031
Van mij mag iedereen onzin verkondigen. Wie is er dan dommer diegene die het verkondigt of diegene die ernaar luisteren?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_216127191
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag iedereen onzin verkondigen. Wie is er dan dommer diegene die het verkondigt of diegene die ernaar luisteren?
Het is veiligheid, en onveiligheid, geloof en ongeloof. Maar ik kan je wel zeggen dat de vrouw van Dominique weet wat essentiële veiligheid voor een vrouw in de westerse wereld betekend. Vrouwen overal ter wereld, overigens. Daar kan geen psycholoog en socioloog met "je wilt je eigenlijk onvruchtbaar maken" praatjes van Dutch Protocol tegen kinderen tegenop. Want transitie, dat is ook COC-aangelegenheid.
pi_216127302
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 11:20 schreef Montagui het volgende:

[..]
Er is nogal een wettelijk strafbaar verschil tussen het verspreiden van laster of het verspreiden van wappie-ideeen.
What wuppie is, is Father Abrahams muppet-show concern!

Sieneke, laten we het daar weer eens over hebben.
pi_216128013
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
Het domst zijn degenen die akkoord zijn met het verbieden van het verkondigen van onzin.
pi_216128300
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 22:39 schreef Montagui het volgende:

[..]
Het domst zijn degenen die akkoord zijn met het verbieden van het verkondigen van onzin.
Zoals de driehoek in Amsterdam? Ja, daar is wel iets aan de hand, in dat Amsterdam tussen de korpsleiding, OM en Burgemeester. Je zal er maar wonen, die dat fascistenhol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')