Schijnbaar heeft Icke een domme mening die door de rechtspraak gevaarlijk wordt bevonden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef Akathisia het volgende:
Wat moet je toch een ongelooflijk dom mens zijn om akkoord te gaan met censuur omdat je de mening dom vindt. Ironisch.
Dat kan prima zo zijn, maar ik heb het over de users die vooral inhaken op het domheidsgehalte en daaropvolgend het censuur vieren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft Icke een domme mening die door de rechtspraak gevaarlijk wordt bevonden.
Dat vind ik ook idioot. Zolang een mening niet gevaarlijk is in de zin dat er wordt opgeroepen tot geweld of er haat wordt gepredikt etc, vind ik het belachelijk als zo'n mening wordt gecensureerd, en nog belachelijker als dat ook nog eens vanuit hogerhand wordt geïnitieerd. Want dat vind ik, nee IS, nog veel gevaarlijker!quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn, maar ik heb het over de users die vooral inhaken op het domheidsgehalte en daaropvolgend het censuur vieren.
Goed om te horen, al zet ik nog een vraagteken bij de legitimatie 'gevaarlijk'. Wat als de waarheid™ gevaarlijk bevonden wordt, bijvoorbeeld? Of hoe meet je de leugen, of de intentie (liegen versus blindelings herhalen), en wat als de leugen een waarheid blijkt? Ook; is datgene wat op het eerste oog gevaarlijk lijkt, onder de streep mogelijk niet waarde- of zinvol/netto positief? Hoe meet je dat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:40 schreef Montagui het volgende:
Dat vind ik ook idioot. Zolang een mening niet gevaarlijk is in de zin dat er wordt opgeroepen tot geweld of er haat wordt gepredikt etc, vind ik het belachelijk als zo'n mening wordt gecensureerd, en nog belachelijker als dat ook nog eens vanuit hogerhand wordt geïnitieerd. Want dat vind ik, nee IS, nog veel gevaarlijker!
Was dat geen 'entrapment'?quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En als die persoon dan veroordeeld is voor pedofilie, en tegen de Nederlandse overheid is dan is het opeens weer een goede vriend. (Scott Ritter was spreker op de dam via een groot scherm)
https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter
Art 1. Vrijheid van meningsuiting....en seksuele gerichtheid. Joodse pedofielen, hebben ze in Israël ook wel eens last van. Het is in ieder geval strafbaar. Nog een stukje Ritter chocolade? Zitten een heleboel nuttige nutriënten in chocolade. The scat en hun "jazzy"handel. Die viespeukerij van de bruinhemden.quote:
In het Wikipedia artikel las ik alleen over politiemensen die zich voordeden als minderjarige 15 jaar... kom op niet 3.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:15 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Art 1. Vrijheid van meningsuiting....en seksuele gerichtheid. Joodse pedofielen, hebben ze in Israël ook wel eens last van. Het is in ieder geval strafbaar. Nog een stukje Ritter chocolade? Zitten een heleboel nuttige nutriënten in chocolade.
Die liepen in hier bij Nederland bij het COC ook rond. En dat gedoe rond Epstein natuurlijk. En dat neppige seks-offence is aardig overgeslagen naar Nederland. Iedereen in media land wist wie Job was en wat hij deed met "media talent". In Nederland mag het! Dat mogen ze in andere landen niet. Nederland, het land van de tv-formats. Lekker netfixen, op de bank. Een heel huis of appartement of hotelkamer vol camera's hangen, en dan komt The Bull.(shit)quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
In het Wikipedia artikel las ik alleen over politiemensen die zich voordeden als minderjarige 15 jaar... kom op niet 3.
Die Amerikanen met hun neppe sex offense toestanden!
Het is veiligheid, en onveiligheid, geloof en ongeloof. Maar ik kan je wel zeggen dat de vrouw van Dominique weet wat essentiële veiligheid voor een vrouw in de westerse wereld betekend. Vrouwen overal ter wereld, overigens. Daar kan geen psycholoog en socioloog met "je wilt je eigenlijk onvruchtbaar maken" praatjes van Dutch Protocol tegen kinderen tegenop. Want transitie, dat is ook COC-aangelegenheid.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag iedereen onzin verkondigen. Wie is er dan dommer diegene die het verkondigt of diegene die ernaar luisteren?
What wuppie is, is Father Abrahams muppet-show concern!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er is nogal een wettelijk strafbaar verschil tussen het verspreiden van laster of het verspreiden van wappie-ideeen.
Het domst zijn degenen die akkoord zijn met het verbieden van het verkondigen van onzin.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag iedereen onzin verkondigen. Wie is er dan dommer diegene die het verkondigt of diegene die ernaar luisteren?
Zoals de driehoek in Amsterdam? Ja, daar is wel iets aan de hand, in dat Amsterdam tussen de korpsleiding, OM en Burgemeester. Je zal er maar wonen, die dat fascistenhol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het domst zijn degenen die akkoord zijn met het verbieden van het verkondigen van onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |