abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219389679
Zojuist is bevestigd dat a.s. woensdag 3 december de Alpha van Autonomica zal worden vrijgegeven. Dus voor wie een Alpha key heeft aangeschaft: hou je mail in de gaten, want morgen of woensdag krijg je een mail met alle info, plus een key om Alpha via Steam te kunnen spelen. Vanaf woensdag zul je Autonomica dan in principe permanent kunnen blijven spelen:
https://twitter.com/autonomicagame/status/1995577553533497606

[ Bericht 2% gewijzigd door Forumtijger op 01-12-2025 21:17:12 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_219401962
Later vandaag zal de closed Alpha van Autonomica live gaan en speelbaar worden voor iedereen die een Alpha key heeft aangeschaft. Voor degenen die dat niet hebben gedaan, maar wel benieuwd zijn naar dit spel, hier wat livestreams, die ongetwijfeld later vandaag, of anders morgen live gaan als Autonomica eenmaal speelbaar is.

https://www.youtube.com/live/-KJGUS_xATQ?si=yTB6tbdgdUIg8dY3
https://www.youtube.com/live/T-A9sxgwyzo?si=NwVrn3vL9D89YiQk
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 5% gewijzigd door Forumtijger op 04-12-2025 13:03:31 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_219402471
Hype!!
Ik heb nog geen mail, maar deze zal vast snel komen. Morgen en vrijdag vrij, dus tijd zat om te spelen
pi_219403232
nog geen mail gezien, volgens mij wel gebacked voor alpha.. naja ik wacht wel
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_219404401
Nee klopt, ik zag net een bericht voorbij komen dat ze nog de laatste puntjes op de i moeten zetten voordat ze Autonomica vrijgeven, dus nog even geduld...
pi_219404567
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:25 schreef Forumtijger het volgende:
Nee klopt, ik zag net een bericht voorbij komen dat ze nog de laatste puntjes op de i moeten zetten voordat ze Autonomica vrijgeven, dus nog even geduld...
prima , ik kan morgen toch nog niet spelen :D
pi_219405968
Het is zover: Autonomica is vanaf nu te spelen voor iedereen die een Alpha key van Autonomica heeft aangeschaft.
Als het goed is heb je een email gehad waarin je een alpha access key kunt vinden. Zo niet, google dan naar 'Backerkit Autonomica', en log daar in. Op deze manier is deze key ook te vinden. Ga vervolgens naar Steam, klik vervolgens op 'Spellen', en op 'een product op Steam activeren'. Voer daar de key in die je heb ontvangen (inclusief tussenstreepjes) en voila, je hebt jouw versie van Autonomica geactiveerd als het goed is. Klik dan op je bibliotheek, vind 'Autonomica playtest', en download de game. En spelen maar!

Nog 1 tip overigens: ga naar announcements op Discord, en maak een screenshot van Alex' tips and hints'. Zo kun je makkelijk vinden welke toetsen je moet gebruiken in het spel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Forumtijger op 04-12-2025 10:30:30 ]
pi_219406886

Welcome in my humble abode.
pi_219407253
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 10:22 schreef Forumtijger het volgende:
Het is zover: Autonomica is vanaf nu te spelen voor iedereen die een Alpha key van Autonomica heeft aangeschaft.
Als het goed is heb je een email gehad waarin je een alpha access key kunt vinden. Zo niet, google dan naar 'Backerkit Autonomica', en log daar in. Op deze manier is deze key ook te vinden. Ga vervolgens naar Steam, klik vervolgens op 'Spellen', en op 'een product op Steam activeren'. Voer daar de key in die je heb ontvangen (inclusief tussenstreepjes) en voila, je hebt jouw versie van Autonomica geactiveerd als het goed is. Klik dan op je bibliotheek, vind 'Autonomica playtest', en download de game. En spelen maar!

Nog 1 tip overigens: ga naar announcements op Discord, en maak een screenshot van Alex' tips and hints'. Zo kun je makkelijk vinden welke toetsen je moet gebruiken in het spel.

ik zag het mailtje binnenkomen, morgen weer een dag :s)

weet jij of de codes voor extras die je kon krijgen via discord nu al geactiveerd kunnen/moeten worden?
pi_219407599
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 13:12 schreef mschol het volgende:

[..]
ik zag het mailtje binnenkomen, morgen weer een dag :s)

weet jij of de codes voor extras die je kon krijgen via discord nu al geactiveerd kunnen/moeten worden?
Nog niks van gezien, ik vermoed dat dit pas op een later tijdstip gaat gebeuren, maar helemaal zeker weten doe ik dat ook niet...
pi_219422904
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 14:10 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Nog niks van gezien, ik vermoed dat dit pas op een later tijdstip gaat gebeuren, maar helemaal zeker weten doe ik dat ook niet...
na het starten van de alpha, ja dat komt wel als de normale release er is..

hij draait hier prima, maar 0 aan resolutie opties, dus ik zit met een extreem breed beeld, dat vind mn pc niet leuk.. ik hoor een halve vliegtuigmotor _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')