Zou me niets verbazen ja, Sam zit vast nog niet aan z’n topquote:
Onbezorgde jaren in een West-Brabants gehuchtquote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooi omschreven.
Precies datzelfde gevoel heb ik altijd als ik Keane - Bedshaped hoor, dan denk ik terug aan m'n onbezorgde jeugdjaren toen ik nog in een West-Brabants gehucht woonde
Mooi op tijd naar huis als de zondag afsluit.quote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ook hij komt naar DTRH. Ben er nog niet over uit of ik daar blij mee ben.
Een van de moderne nieuwe potentiele headliners op festivals voor de toekomst, sluit aankomend jaar volgens mij al een dag op Rock Werchter af.quote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Tja… ik heb dit nog nooit eerder gehoord.
Doe ik nog steedsquote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Onbezorgde jaren in een West-Brabants gehucht
Dit gaat echt heel emo en depri klinken enzo, maar ik herinner me helemaal geen onbezorgde jarenquote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooi omschreven.
Precies datzelfde gevoel heb ik altijd als ik Keane - Bedshaped hoor, dan denk ik terug aan m'n onbezorgde jeugdjaren toen ik nog in een West-Brabants gehucht woonde
Ja het is vaak een bepaalde herinnering die een nummer net even wat bijzonderder maakt.quote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooi omschreven.
Kans is toch vrij groot dat ie niet op komt dagenquote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ook hij komt naar DTRH. Ben er nog niet over uit of ik daar blij mee ben.
En ook gewoon al 3 jaar na de release, meestal duurt het wat langer voordat nieuwe indie faves in de Top 2k zo hoog komen te staanquote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor een indieplaatje doet ie het best goed
Hij komt ook naar DTRH, daar zijn wij ook. Ik denk dat we eventjes kijken en dan weggaan. Naam kende ik wel trouwens, liedje niet.quote:Op zondag 29 december 2024 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de moderne nieuwe potentiele headliners op festivals voor de toekomst, sluit aankomend jaar volgens mij al een dag op Rock Werchter af.
Enige jammere is dat ie nogals optredens cancelt
Inmiddels ook een dikke V500-klassieker inderdaad!quote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk bij dit liedje aan de V500 van Orinoco. Heel gek
Dat is dan wel iets typisch ja. Waarbij dat dan ook een klassieke verstrooidheid kan zijnquote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het in zo'n situatie lastig is ja.
Een voorbeeld waarvan ik dus niet kan plaatsen of ik het ergens aan moet toeschrijven:
Ben van de 24e t/m de 28e bij hun in huis geweest, en bij elke lunch vroeg hij of ik koffie bij de lunch wilde, en elke keer zei ik dat ik dat niet lekker vind bij de lunch.
Ergens zou ik denken dat dat op een gegeven moment zou blijven hangen, maar dat was niet het geval. Maar dat kan ook gewoon puur selectief geheugen zijn. Dus het is gewoon lastig om er echt over te oordelen.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou hij niet diegene zijn die naar beneden gaat?
Komend jaar op DTRH FOK! meet (en nu echt)quote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij komt ook naar DTRH, daar zijn wij ook. Ik denk dat we eventjes kijken en dan weggaan.
En Kink!quote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inmiddels ook een dikke V500-klassieker inderdaad!
Dat is wat muziek ook bijzonder maakt, en voor iedereen anders. Daarom is er soms een plaat die je kut vindt die een ander helemaal geweldig vindtquote:Op zondag 29 december 2024 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is vaak een bepaalde herinnering die een nummer net even wat bijzonderder maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |