SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik wil even de aura van Robert Owen bespreken.quote:Op zondag 29 december 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Mening over de setup van Owen? @:wimderon @:mani89 @:Alaphilippe_
Ik denk niet dat Owen in de buurt van een basisschool mag komenquote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil even de aura van Robert Owen bespreken.
De gepeste man in het kantoorpand die terug wil slaan?
Eerder de gepeste garagist-assistentquote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval als een ziedend persoon over, wie naar erkenning zoekt.quote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Owen in de buurt van een basisschool mag komen
Niet vreemd dat jij hier herkenning in ziet.quote:Op zondag 29 december 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En alles wordt DUURDER in 2025.
Smerige uitkeringstrekkers die decennia hebben geprofiteerd van de verzorgingsstaat. Oprotten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |