Ik vind die gewoon leuk, Shoot me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
sterktequote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om te vertrekken voor de voorlaatste sociale verplichting van het jaar, tot straks
Ik heb jou ooit buiten gezien, maar dat is wel al heel lang geledenquote:Op zondag 29 december 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben van het type quarantaine? Huh wat? Jullie komen buiten?
quote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind die gewoon leuk, Shoot me.Ach niemand is perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier en tot straksquote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om te vertrekken voor de voorlaatste sociale verplichting van het jaar, tot straks
Komt zo wel....quote:Op zondag 29 december 2024 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Och dat hadden wij kunnen zijn, wij zwommen in mei ook in de Rode Zee
Ik kom wel eens buiten jaquote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb jou ooit buiten gezien, maar dat is wel al heel lang geleden
De rode zee is helemaal niet zo dichtbij hoorquote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is wel heel dichtbij.
Het is dus - helaas - toch niet gelukt? Balen zeg en beterschap!quote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had nu op weg naar Praag moeten zijn maar mijn lichaam dacht daar dus anders over
Toen wij daar zwommen wel hoorquote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef alopio het volgende:
[..]
De rode zee is helemaal niet zo dichtbij hoor
Klotequote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had nu op weg naar Praag moeten zijn maar mijn lichaam dacht daar dus anders over
quote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |