It giet oan?quote:Op zondag 29 december 2024 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over week weekje of anderhalf kunnen we op natuurijs schaatsen.
Klopt. Ben er toen voor het eerst geweest. Jaar erop ook, toen was het wel net als in 2010 dat je tijdslot-stickers kon krijgen als het wat drukker werd (lees: de avond).quote:Op zondag 29 december 2024 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nu ook benieuwd, kan er niets over vinden.
Iemand hier die weet sinds wanneer je vooraf toegangskaarten voor het café moet aanschaffen?
In 2010 was dat dus niet het geval, het was vrije toegang en er stond toen ook geen wachtrij…
Ja winter is coming.quote:
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik was er in 2012 of 2013, geloof ik. Toen was er wel een wachtrij, maar je hoefde nog geen tickets te kopen. Je kon daarheen gaan, dan zeiden ze 'de wachtrij is nu 4 uur', in die 4 uur kon je andere dingen doen (bijvoorbeeld het museum eens met een bezoekje vereren), en daarna naar binnen op je gereserveerde slotquote:Op zondag 29 december 2024 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nu ook benieuwd, kan er niets over vinden.
Iemand hier die weet sinds wanneer je vooraf toegangskaarten voor het café moet aanschaffen?
In 2010 was dat dus niet het geval, het was vrije toegang en er stond toen ook geen wachtrij…
Tyfuskoud, en dat noemen ze dan ijsPRETquote:Op zondag 29 december 2024 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over week weekje of anderhalf kunnen we op natuurijs schaatsen.
Zeker, Niemand in de Stad, Dansen op de Vulkaan en dan deze wat mij betreft.quote:Op zondag 29 december 2024 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel top 5 de Dijk in deze lijst. Minimaal.
quote:Op zondag 29 december 2024 11:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gelukkig hebben we Jon Snowquote:
Dit is godslastering tegen Niemand In De Stadquote:
Ja, Groot Hart vind ik ook nog wel mooi en Nergens Goed Voor. Dan nog de overige uptempo nummers en dan spul als Kan ik iets voor je doen pas.quote:Op zondag 29 december 2024 11:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zeker, Niemand in de Stad, Dansen op de Vulkaan en dan deze wat mij betreft.
Stemweek is al voorbij hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
M'n stem is ook een beetje onderuit gegaan na vannacht
#stemplaatquote:Op zondag 29 december 2024 11:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is godslastering tegen Niemand In De Stad
I said what I saidquote:Op zondag 29 december 2024 11:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is godslastering tegen Niemand In De Stad
Ik zeg Niemand In de Stad gevolgd door Als Ze Er Niet Is gevolgd door Mag Het Licht Uitquote:
MEXquote:Op zondag 29 december 2024 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je vraagt of ik zin heb in een sigaret.
Hier ookquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je vraagt of ik zin heb in een sigaret.
Groot gelijk mien jongquote:Op zondag 29 december 2024 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
Mogguh
Niet lekker geslapen vannacht, dus het werd uitslapen
Lui varken gespotquote:Op zondag 29 december 2024 11:23 schreef MTheBassman het volgende:
Mogguh
Niet lekker geslapen vannacht, dus het werd uitslapen
Ik ben ook nog weleens op de bonnefooi naar het café geweest in die tijd. Vooral in de nacht was er totaal geen rij en waren de tijdsloten dan ook veel langer, geloof zelfs eentje van 00.00 tot 03.00 .quote:Op zondag 29 december 2024 11:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was er in 2012 of 2013, geloof ik. Toen was er wel een wachtrij, maar je hoefde nog geen tickets te kopen. Je kon daarheen gaan, dan zeiden ze 'de wachtrij is nu 4 uur', in die 4 uur kon je andere dingen doen (bijvoorbeeld het museum eens met een bezoekje vereren), en daarna naar binnen op je gereserveerde slot
Nee alsjeblieft niet. Een slechtere timing is er nietquote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen of George even wil opschieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |