Omdat ik graag naar hen luisterde in de jaren nul (en naar Nelly nog steedsquote:
Nelly heeft toch zeker wel een prettige zangstem?quote:Op zondag 29 december 2024 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou vooral hopen dat zo'n bonus gaat naar een artieste met een prettige zangstem.
@MTheBassmanquote:Op zondag 29 december 2024 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier zitten wel een paar fans van de FC toch?
Ja en dus niet naar Natasha.quote:Op zondag 29 december 2024 08:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nelly heeft toch zeker wel een prettige zangstem?
Er zijn toch wel betere zangeressen te bedenken?quote:Op zondag 29 december 2024 08:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Omdat ik graag naar hen luisterde in de jaren nul (en naar Nelly nog steeds)
Zou de lijst ook goed doen als er wat meer modernere popvrouwen een vaste waarde worden, verhoudingen zijn nog altijd behoorlijk scheef
Gisteren van Leo in A Gogo daar nog een goed betoog over, moet ik nog even terugkijken in het nieuwe jaar
Ja uiteraard, ik kwam even uit de losse pols met 3 faves van toen die goed vergelijkbaar zijn met Natasha en haar successenquote:Op zondag 29 december 2024 08:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere zangeressen te bedenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |