Nummer is al 5 jaar oud hoorquote:Op zondag 29 december 2024 08:13 schreef mschol het volgende:
"klassiekertje"
dit is letterlijk de eerste keer dat ik dit nummer hoor
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 29 december 2024 08:13 schreef mschol het volgende:
"klassiekertje"
dit is letterlijk de eerste keer dat ik dit nummer hoor
Ontwikkeling moet je zelf ook moeite voor doenquote:Op zondag 29 december 2024 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dan had ik hem op z'n minst bij release vaker moeten horen op radio
Moet je m niet op Radio 10 zettenquote:Op zondag 29 december 2024 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dan had ik hem op z'n minst bij release vaker moeten horen op radio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nummers van de onderste helft die nog moeten komen. Veel waren vorig jaar nieuw, maar sommige artiesten zijn flink gestegen. Vooral Natasha valt me op, die haalt na jaren hype 'ineens' 29 december.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de stijgers van de dag vind ik Ruby Tuesday nog steeds opvallend. Ook dat men ineens geen broertje Dotan meer heeft aan.. ja, jeweetwel. Hoe kan dat? Wie zijn die mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de grote dalers weer een Queen en Bowie. Verklaar het maar, die stijgen met sommige nummers flink en met andere nummers dalen ze flink. Ik snap het niet. Ook ABBA lijkt de echt grootste boost te hebben gehad, die staan een paar keer bij de grotere dalers van de dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoogste van vorig jaar die al geweest zijn. Zoals gezegd, hier gaat ABBA dus flink de boot in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Afgelopen maand op Zer00s Heroes het nummer dat (voor mijn gevoel) het hardst werd meegezongen door de hele Rondaquote:Op zondag 29 december 2024 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummers van de onderste helft die nog moeten komen. Veel waren vorig jaar nieuw, maar sommige artiesten zijn flink gestegen. Vooral Natasha valt me op, die haalt na jaren hype 'ineens' 29 december.![]()
TikTokhype zal nog wel even voortduren. Ik gun Nelly Furtado, Leann Rimes of Avril Lavigne ook zo’n bonus
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Forum Opties Forumhop: Hop naar: