SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 29 december 2024 07:57 schreef Gretzl het volgende:
Nieuw blokje:Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zondag 29 december 2024 07:57 schreef Gretzl het volgende:
Nieuw blokje:Prima uurtje met een stemplaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
:yquote:
Die is volgens mij al geweest, maar zeker een goede!quote:
Welke dan?quote:Op zondag 29 december 2024 08:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die is volgens mij al geweest, maar zeker een goede!
Happier than everquote:
Boek een vakantie voor het mis gaat!quote:Op zondag 29 december 2024 08:03 schreef Bargehassus het volgende:
Ik krijg onderhand moordneigingen van dat zininin.
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 08:08 schreef Gretzl het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete Top 2000-land, de grote 3 (VS, Engeland, Nederland) niet meegerekend?
[ afbeelding ]
][poll=8217]
Deutschlandquote:Op zondag 29 december 2024 08:08 schreef Gretzl het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete Top 2000-land, de grote 3 (VS, Engeland, Nederland) niet meegerekend?
[ afbeelding ]
][poll=8217]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |