Het zijn 4 zinnen, lapzwans.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zit op een forum, vat het samen binnen zeker 4 zinnen anders vatten we het vlam.
Je reageert echt binnen een minuut wow, dat kunnen geen 4 zinnen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zijn 4 zinnen, lapzwans.
Jij denkt dat Mani kan tellen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zijn 4 zinnen, lapzwans.
Domme kloot.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je reageert echt binnen een minuut wow, dat kunnen geen 4 zinnen zijn.
Trek of zuig eventueel aan mijne klotuh lieverd ❤quote:
Eigen recept?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zojuist echt de beste erwtensoep in mijn leven ingenomen, amai.
Een stomp in je lever kun je krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trek of zuig eventueel aan mijne klotuh lieverd ❤
De echte ekte fans weten dat ze de beste recepten krijgen ❤quote:
Geil.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een stomp in je lever kun je krijgen.
Ik heb wel weer eens zin om erwtensoep te maken met dit weer, is dat recept ergens te vinden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De echte ekte fans weten dat ze de beste recepten krijgen ❤
Zeker, heb geduld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin om erwtensoep te maken met dit weer, is dat recept ergens te vinden?
Lidl eigen merkquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:05 schreef franklop het volgende:
En dan nu het label van een Unox blik plaatsen
Niet eens degene op de foto waar ik me het meest aan erger op het veld. Sterker nog het minste zelfs.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
#neverforget
Twin Peaks nooit gezien ofzo (voor mijn tijd, ik ben nog jong), dus kende ook Dale Cooper nietquote:
Meteen gaan kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twin Peaks nooit gezien ofzo (voor mijn tijd, ik ben nog jong), dus kende ook Dale Cooper niet
Dan heb je nog een keer wat in te halen, vooral de oude seizoenen!quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twin Peaks nooit gezien ofzo (voor mijn tijd, ik ben nog jong), dus kende ook Dale Cooper niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |