Hermann Göring is toch al een tijdje dood?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over joviale bourgondische VVD'ers dan?
NWS / Spaanse olifantenwasster dood in Thailandquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zelden een zo gepolariseerd topic gezien als over Le Pen in NWS. Nuance-mannetje is daar niet aanwezig
Ik zou zeggen dat hij zelf maar eens moet proberen een olifant te gaan wassen. Of nog beter, een wolf, dan hoeft hij ook niet naar Thailand.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NWS / Spaanse olifantenwasster dood in Thailand
Ik heb echt moeten schaterlachen om dit topic, waar user HowierdRoark zich ontpopt als olifantenkenner.
Een ijsbeer lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat hij zelf maar eens moet proberen een olifant te gaan wassen. Of nog beter, een wolf, dan hoeft hij ook niet naar Thailand.
Dit betreft vooral veel speculatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NWS / Spaanse olifantenwasster dood in Thailand
Ik heb echt moeten schaterlachen om dit topic, waar user HowierdRoark zich ontpopt als olifantenkenner.
Voetballogica, te vaak een bal tegen zijn hoofd gehad?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef VoMy het volgende:
Oei, dan zal WLR en KLB wel een alternatief nodig hebben
Misschien kan Hyves weer een comeback maken
Wie snapt dit?
Is KLB links?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef VoMy het volgende:
Oei, dan zal WLR en KLB wel een alternatief nodig hebben
Misschien kan Hyves weer een comeback maken
Wie snapt dit?
Zidane is al aan het warmlopen zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens L'Equipe komt er na het WK2026 een einde aan 14 jaar Deschamps.
Morgen kondigt hij dat aan.
Heksenjacht op VVD'ers!quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach oud Burgemeester van Groningen met medische aandoeningen.
Dat maakt niet uit, voor Howard ben je vanaf nu woke als je vindt dat je geen olifanten mag wassen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit betreft vooral veel speculatie.
PVV Emmen is weer bezig met plannetjes?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:53 schreef hhh38 het volgende:
De babbelbox staat vandaag in Drenthe en vraagt zich af: welk onherbergzaam en dunbevolkt deel van de wereld zou u graag annexeren?
Er moet toch iets bergachtigs te annexeren zijn waar er een aantal volwaardige koersen georganiseerd kunnen worden?quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:53 schreef hhh38 het volgende:
De babbelbox staat vandaag in Drenthe en vraagt zich af: welk onherbergzaam en dunbevolkt deel van de wereld zou u graag annexeren?
Andorra? Daar woont Gesink toch al?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er moet toch iets bergachtigs te annexeren zijn waar er een aantal volwaardige koersen georganiseerd kunnen worden?
Gesink woont in Girona volgens mij.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Andorra? Daar woont Gesink toch al?
Al zou daar afgelopen jaar een koers zijn. Die is er niet geweest.
Al tijdje in Andorra. Belastingparadijs, dus wel goede match met Nederland. Alhoewel er een wet is aangenomen dat we dat niet meer mogen zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 18:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink woont in Girona volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |