Dus daar is de zon gebleven die Wilders beloofde.quote:“Zonlicht stroomt over de hele wereld en Amerika zal deze kans grijpen als nooit tevoren”
Alle mest naar het zuiden?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en die gaan maar gewoon Nederlands leren.
Dan kunnen we ook eens de bezem door Brussel halen. En de rest van Wallonië wordt een boerderij.
Met wiedergutmachungschnitzels?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel met dikke schnitzels, Biergartens en halve liters bier dan
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alle beschikbare innovaties perfect moeten implementeren.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:54 schreef Szura het volgende:
De nieuwe innovatie is ook weer uit
https://nos.nl/artikel/25(...)tikstofcrisis-helpen
"Dit rapport laat zien dat je de doelen kunt halen als álle boeren álle beschikbare innovaties perfect implementeren", zegt stikstofhoogleraar en medeauteur Wim de Vries.
[ afbeelding ]
Dit is nog meer dan het meest uitgebreide Bakker Schut-plan, zo'n beetje het hele Ruhr-gebied er bij, waarom ook niet! VOC-mentaliteit! Als we toch bezig zijn, ik wil Wuppertal er ook graag bij, daar staat een mooie concertzaal.quote:
Deze timing is gewoon bewust met uitspraak van Greenpeace-zaak die deze week wordt verwacht... Helemaal klaar met INNOVAASIEJEquote:Op maandag 20 januari 2025 19:54 schreef Szura het volgende:
"Dit rapport laat zien dat je de doelen kunt halen als álle boeren álle beschikbare innovaties perfect implementeren", zegt stikstofhoogleraar en medeauteur Wim de Vries.
[ afbeelding ]
Lekker alles verbatim livebloggen, NOS-godenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Golf van Amerika, Panamakanaal terugnemen; de levensgevaarlijke gek is aan het woord.
Alle boeren moeten vanaf nu alles op alles zetten op alle innovatiesquote:Op maandag 20 januari 2025 19:54 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Trump alle boeren 200% tariffs oplegt!!!quote:
Meen je dat? Ik zou voor de epische Schwebebahn gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 20:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit is nog meer dan het meest uitgebreide Bakker Schut-plan, zo'n beetje het hele Ruhr-gebied er bij, waarom ook niet! VOC-mentaliteit! Als we toch bezig zijn, ik wil Wuppertal er ook graag bij, daar staat een mooie concertzaal.
Ik las laatst een aardig boek over de psychologie achter populisme. Maar dan probeert dat boek weer een racistische stem op de PVV te vergoeilijken en zinkt de moed me ook weer in de schoenen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker alles verbatim livebloggen, NOS-goden
[..]
Alle boeren moeten vanaf nu alles op alles zetten op alle innovaties
Idiocracy, elke mening telt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 januari 2025 20:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit is nog meer dan het meest uitgebreide Bakker Schut-plan, zo'n beetje het hele Ruhr-gebied er bij, waarom ook niet! VOC-mentaliteit! Als we toch bezig zijn, ik wil Wuppertal er ook graag bij, daar staat een mooie concertzaal.
Stukje extra Frankrijk erbij en we hebben zoveel kerncentrales dat heg energieprobleem direct is opgelost. Beter dan in 30 jaar een eigen bouwen.quote:
Mijn empathie voor Trump-stemmers is wel onder het vriespunt hoor. Die mensen geesteszieke gekken gun je toch het allerslechtste en een leven lang vol miserie en ellende.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:19 schreef Fretwork het volgende:
Waarom zou je nog kijken naar die shitshow in de VS, een volk zo dom is je opwinding niet waard. Heel sneu wel voor een groot deel van haar inwoners.
Dat iedereen die nu nog in een Tesla rijdt voor eeuwig op blote voeten op een legoblokje moge stappen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ x ]
Speciaal voor @:alleskaputt
Iedereen met een blauw vinkje op Twitter X ookquote:Op maandag 20 januari 2025 21:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat iedereen die nu nog in een Tesla rijdt voor eeuwig op blote voeten op een legoblokje moge stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |