abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216337541
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over halsband met bel: zelf geen ervaring mee en geen onderbouwing, maar het lijkt mij vreselijk irritant als je bij elke beweging die je maakt geluid hoort.

En wat ik ooit wel heb gelezen: sommige katten leren zo te lopen dat het belletje stil blijft.
Dus het lijkt mij óf irritant voor poes, óf zinloos voor de vogels.
En een vogelnestje heeft niets aan zo'n bel, de jongen kunnen niet vluchten.
pi_216337596
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 00:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En een vogelnestje heeft niets aan zo'n bel, de jongen kunnen niet vluchten.
Wat een dilemma. Ik heb jaren gespendeerd om een vogelparadijsje te maken in onze kleine tuin.
Me rot geërgerd aan de vele katten die op dat vliegend buffet afkwamen en supersoakers gekocht.

Nu heb ik ineens 2 katten waar ik tot mijn verbazing ook ontzettend veel van hou.
Mama Toto zou je in een volière kunnen zetten en nog geeft ze niets om op vogels te jagen.
Maar die kleine Kiki is een ander verhaal.
Ze is nog zo speels en ik haat het zo dat vogeltjes puur voor de lol gedood worden.
pi_216337691
Ik heb weer geprobeerd in FB te reageren, ditmaal door te quoten. Dan krijg ik de vraag of ik zeker weet een 112 dagen oud topic te willen ophalen. Ik kies ja, maar kan toch mijn vraag niet stellen. Dit had ik getypt:

Ik wou je niet quoten, maar heb anders alleen de opties "volg topic" en "nieuw topic".
Terwijl ik alleen wilde vragen of het topic “ Kitten voor het eerst alleen de buitenwereld laten verkennen “ samengevoegd of vervangen kan worden door “ steun gevraagd bij opvoeding kittens 3 “
Ik had dat weken eerder al gevraagd door op het driehoekje rechts onderaan te klikken.
Ik heb nogmaals dit verzoek via driehoekje verstuurd.
Ik hoop dat het mogelijk is, bij voorbaat dank.
Excuses voor als ik dom ben
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 18:36:24 #54
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_216358387
Ik heb de titel aangepast, zal zo achter de pc even kijken of hij al in de reeks zit.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_216359876
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 18:36 schreef senesta het volgende:
Ik heb de titel aangepast, zal zo achter de pc even kijken of hij al in de reeks zit.
@senesta kun je dan ook het FB topic van het slotje halen? Want ook ik heb daarin geen reageer venster meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 23:10:41 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_216361147
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
@:senesta kun je dan ook het FB topic van het slotje halen? Want ook ik heb daarin geen reageer venster meer.
Nu wel weer?
pi_216361219
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:10 schreef senesta het volgende:

[..]
Nu wel weer?
Hartelijk dank voor het wijzigen.
(bij FB kan ik nog steeds niet reageren)
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 23:30:58 #58
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_216361323
Nu wel toch?
pi_216361391
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:30 schreef senesta het volgende:
Nu wel toch?
Yesss, hij doet het weer
pi_216712566
Iedereen zegt wat is die scharminkel Toto een mooie (nu wel te dikke) kat geworden.
Ze is waarschijnlijk te dik omdat ik voor haar Pro Plan adult sterilisized of hoe je dat ook schrijft brokjes heb.
Maar voor Kiki heb ik nog steeds de Pro Plan kitten brokjes, en die zijn favoriet bij alle twee.

Ik krijg af en toe foto's en mijn baby's doen het zo goed.
Ik ben niet in de wieg gelegd om een nestje te verzorgen, want ik mis ze allemaal nog steeds.
Natuurlijk ben ik zo blij dat ze allemaal een gouden mandje hebben gekregen.
Ik had alleen mijn twijfels bij de nieuwe baas van Kiki en mede daarom hebben we Kiki (Potige) gehouden.

Toto en Kiki speelden vaak samen en af en toe betrapte ik Toto zelfs op spelen met een speelgoedmuis.
Nadat Kiki geholpen werd en weer thuis kwam, was Toto een beetje vijandig naar Kiki. Blazen, klauwen.

Maar ze tolereert haar nu en heel soms geeft ze haar nog een wasbeurt die luid spinnend wordt ondergaan.
Ik denk nog steeds dat het wel goed komt.

Heel soms komt Toto op mijn schoot liggen en dan word ik best zenuwachtig, wat wordt van mij verwacht.
Ik zou haar het liefst knuffelen zoals we ook met Kiki doen. Ik behandel haar voorzichtig, maar is dat misschien verkeerd.
Ik behandel haar eigenlijk voorzichtig alsof ze een gast is, terwijl ze mijn nummer 1 en dit juist haar huis is.

Het rookhok / klompenhok waar de kattenbak staat heeft tot een paar weken geleden nooit gestonken.
Een paar dagen geleden werden we wakker geworden door een afgrijselijk luid kattenconcert.
Gisternacht zag ik een Toto-lookalike achterthuis en die liep in rechte lijn naar het al maanden geblokkeerde kattenluik, draaide zich om en sproeide op het kattenluik. Ik heb het behandeld met CSI Urine.
En als hij het voorzien had op mijn meisje Kiki, heeft die stinkerd vette pech

[ Bericht 0% gewijzigd door Majoraan op 17-02-2025 02:48:46 ]
pi_216981073
Kiki is gisteren voor het eerst buiten geweest.
Eigenlijk vrijdag ook al heel even, maar toen heb ik haar angstig snel weer gevangen.

Gisteren was het zulks mooi weer en Kiki had 3 uren het fijnste avontuur van haar leven.
En wij nog mee grijze haren :) . Het leek of Toto haar in de gaten hield / begeleide.
De avond voordat ze naar buiten mocht.
https://imgur.com/a/NkKZ9YN

Zoekplaatje
https://imgur.com/a/dEAkyes

Zoom zoekplaatje
https://imgur.com/a/1S6iQRB

Weer veilig binnen en uitgeteld
https://imgur.com/a/mOkrg5F

[ Bericht 5% gewijzigd door Majoraan op 09-03-2025 01:19:51 ]
pi_217981775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:34 schreef Majoraan het volgende:
Elvis en Gizmo zijn samen verkocht O+ [ link | afbeelding ]
Op verzoek blijven ze nog paar weekjes bij mama tot ze 12 weken zijn.

Puck wordt zondag gehaald.[ link | afbeelding ]

Alleen Herman [ link | afbeelding ]
En Kiki [ link | afbeelding ]
moeten nog een fijn nieuw thuis vinden

Vanmiddag naar de dierenarts voor de entingen.
Een post van alweer een jaar min 13 weken geleden.

Gisteren werd onze Kiki en zusje Puck en Gizmo en broer Herman en Elvis alweer een jaar oud. O+
pi_217982007
Gefeliciteerd *O*

Wat is Kiki mooi opgegroeid O+ En Toto heeft die lekkere huispoes-vetjes O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker donderdag 19 juni 2025 @ 07:40:06 #64
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')