Iedereen zegt wat is die scharminkel Toto een mooie (nu wel te dikke) kat geworden.
Ze is waarschijnlijk te dik omdat ik voor haar Pro Plan adult sterilisized of hoe je dat ook schrijft brokjes heb.
Maar voor Kiki heb ik nog steeds de Pro Plan kitten brokjes, en die zijn favoriet bij alle twee.
Ik krijg af en toe foto's en mijn baby's doen het zo goed.
Ik ben niet in de wieg gelegd om een nestje te verzorgen, want ik mis ze allemaal nog steeds.
Natuurlijk ben ik zo blij dat ze allemaal een gouden mandje hebben gekregen.
Ik had alleen mijn twijfels bij de nieuwe baas van Kiki en mede daarom hebben we Kiki (Potige) gehouden.
Toto en Kiki speelden vaak samen en af en toe betrapte ik Toto zelfs op spelen met een speelgoedmuis.
Nadat Kiki geholpen werd en weer thuis kwam, was Toto een beetje vijandig naar Kiki. Blazen, klauwen.
Maar ze tolereert haar nu en heel soms geeft ze haar nog een wasbeurt die luid spinnend wordt ondergaan.
Ik denk nog steeds dat het wel goed komt.
Heel soms komt Toto op mijn schoot liggen en dan word ik best zenuwachtig, wat wordt van mij verwacht.
Ik zou haar het liefst knuffelen zoals we ook met Kiki doen. Ik behandel haar voorzichtig, maar is dat misschien verkeerd.
Ik behandel haar eigenlijk voorzichtig alsof ze een gast is, terwijl ze mijn nummer 1 en dit juist haar huis is.
Het rookhok / klompenhok waar de kattenbak staat heeft tot een paar weken geleden nooit gestonken.
Een paar dagen geleden werden we wakker geworden door een afgrijselijk luid kattenconcert.
Gisternacht zag ik een Toto-lookalike achterthuis en die liep in rechte lijn naar het al maanden geblokkeerde kattenluik, draaide zich om en sproeide op het kattenluik. Ik heb het behandeld met CSI Urine.
En als hij het voorzien had op mijn meisje Kiki, heeft die stinkerd vette pech
[ Bericht 0% gewijzigd door Majoraan op 17-02-2025 02:48:46 ]