Dit “kerstdiner” is normaal altijd de 24equote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook heel kut als ‘vrienden’ die geen darts kijken hun verjaardag vieren tijdens het WK Darts.
Ik was gisteren ook met mijn studievrienden Sinterkerst vieren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel ja, we hebben geen van allen dezelfde studie gedaan. Vrienden die ik 12 jaar geleden in mn eerste studiejaar in Groningen ontmoet heb dan?
Als ze geen darts kijken zijn het geen vriendenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook heel kut als ‘vrienden’ die geen darts kijken hun verjaardag vieren tijdens het WK Darts.
Afschietenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ze geen darts kijken zijn het geen vrienden
Dat staat bij Unibet nu nog steeds op 9.00quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
Hoeveel geld zou inzetten op de uitschakeling van Littler tegen nota bene Ian “ik raak nooit iets op tv” White je opgeleverd hebben?
Geilquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kijk nu fck me Santa 2 IPTV goden
Ziggoquote:
Wilkshirequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:de_kraam , @:fetx en ik doen dat alfabet spelletje van Arjan graag met kutaankopen van Feyenoord
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vergelijken met Taylor.
BINGO.
Dat is typisch zon Maijer vraag. Ik hoop dat Bartje hem nog steltquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Vincent nou al contact gehad met Michael???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |