Ik ook, dus komt goed uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima, ik ben wel toe aan bed.
Net een aarschquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ik eet nu ijstaart
Van Gerwen deed toch net een interview?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je bent een persoon die geen woord Engels spreekt. Moeten ze dan ook zo'n interview doen
Ja dat zie je toch aan MVGquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je bent een persoon die geen woord Engels spreekt. Moeten ze dan ook zo'n interview doen
White met snorquote:
"I felt like a fish on the stage"quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben al vanaf de 24e onderweg naar van alles en nog wat, morgen en maandag ook, woensdag pas rustquote:
Dinsdag knalluhhhhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf de 24e onderweg naar van alles en nog wat, morgen en maandag ook, woensdag pas rust
Gedwongen of? Je weet toch dat het WK bezig is?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf de 24e onderweg naar van alles en nog wat, morgen en maandag ook, woensdag pas rust
Hier gaat van alles fout.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik veel van de avonden wel ''vrij'', je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naar. Wereldgozer en ik plannen om het wk heen (zoveel mogelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |