K dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou niet bijzonder allemaal. Ik kijk het morgen wel terug allen
9 darter missen en de uitschakeling van Littler. Genot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou niet bijzonder allemaal. Ik kijk het morgen wel terug allen
Ik ben de hele dag zuipen met studievrienden van vroeger. Morgen weer de hele dag aanwezigquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is @:Doevelaer eigenlijk.
Wij zijn je vrienden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag zuipen met studievrienden van vroeger. Morgen weer de hele dag aanwezig
Ik vind het maar vermoeiend als mensen een sociaal leven buiten Fok! hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Studievrienden zijn geen vrienden.
Wel ja, we hebben geen van allen dezelfde studie gedaan. Vrienden die ik 12 jaar geleden in mn eerste studiejaar in Groningen ontmoet heb dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Studievrienden zijn geen vrienden.
Dit “kerstdiner” is normaal altijd de 24equote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook heel kut als ‘vrienden’ die geen darts kijken hun verjaardag vieren tijdens het WK Darts.
Ik was gisteren ook met mijn studievrienden Sinterkerst vieren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel ja, we hebben geen van allen dezelfde studie gedaan. Vrienden die ik 12 jaar geleden in mn eerste studiejaar in Groningen ontmoet heb dan?
Als ze geen darts kijken zijn het geen vriendenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook heel kut als ‘vrienden’ die geen darts kijken hun verjaardag vieren tijdens het WK Darts.
Afschietenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ze geen darts kijken zijn het geen vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |