Geen idee? Zonder in de database te kijken zie ik alleen dat je 5 voorspellingen hebt gedaan, maar niet wie.quote:
Ga ik doen, maar dacht oprecht dat we WP deden, dus snel wat dinsdagavond ingevuld.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee? Zonder in de database te kijken zie ik alleen dat je 5 voorspellingen hebt gedaan, maar niet wie.
Dan heb je nu nog de tijd om dat aan te passen
Ben wel benieuwd hoeveel punten Je met je WP voorspelling haalt in LBLquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar dacht oprecht dat we WP deden, dus snel wat dinsdagavond ingevuld.
Dan laat ik hem lekker zo staan, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel punten Je met je WP voorspelling haalt in LBL
Zonder dit te hebben gelezen was dat ook mijn voorstel. Komt dat even mooi uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, dat wilde ik ook nog benoemen. Mijn voorstel is om die te vervangen door Kopenhagen.
Even kijken wie mijn douze points krijgenquote:Op zondag 18 mei 2025 00:08 schreef Pino112 het volgende:
Tijdens de ESF-uitslag even de prono invullen @:4-elements @:Aguero @:baggerbaas @:Bruce117 @:DeeBee @:DeLuna @:DiegoFuser @:Doevelaer @:Faraday01 @:Felagund @:franklop @:Frozen-assassin @:gomeli @:GotenSSJ @:H.Vviv @:johannes_vermeer @:knijn1985 @:Mansjester @:Marsan @:Mexicanobakker @:Mykonos @:noodgang @:skysherrif @:Slobeend @:Steven184 @:wimderon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |