quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:wimderon leeft in de nacht
Ik stuur je een linkje naar de oude sheet.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:53 schreef Pino112 het volgende:
Alvast kijkende naar de Giro heb ik drie etappes uitgekozen:
Etappe 2 (ITT)
Etappe 9 (heuvel/gravel)
Etappe 16 (berg)
En bij de voorspelpagina van het klassement kan je ook truien voorspellen, op dezelfde manier als normaal (nu nog alleen op testpagina)
[ afbeelding ]
Ik kan eigenlijk niet goed terugvinden hoe de puntentelling hier dan gaat, maar ik neem aan: 7 punten voor de juiste gekozen, 2 voor wel in top 5 en 1 voor in top 10?
Kunnen jullie dat bevestigen als oud-organisatoren? @:Felagund @:Frozen-assassin @:Aguero @:Koffieplanter
Ik heb ook even snel gekeken, in mijn sheet werd de volgende puntentelling voor de truien (en het ploegenklassement) gebruikt:quote:Op woensdag 9 april 2025 10:53 schreef Pino112 het volgende:
Etappe 2 (ITT)
Etappe 9 (heuvel/gravel)
Etappe 16 (berg)
En bij de voorspelpagina van het klassement kan je ook truien voorspellen, op dezelfde manier als normaal (nu nog alleen op testpagina)
[ afbeelding ]
Ik kan eigenlijk niet goed terugvinden hoe de puntentelling hier dan gaat, maar ik neem aan: 7 punten voor de juiste gekozen, 2 voor wel in top 5 en 1 voor in top 10?
Kunnen jullie dat bevestigen als oud-organisatoren? @:Felagund @:Frozen-assassin @:Aguero @:Koffieplanter
Geen sprintquote:Op woensdag 9 april 2025 10:53 schreef Pino112 het volgende:
Etappe 2 (ITT)
Etappe 9 (heuvel/gravel)
Etappe 16 (berg)
[ afbeelding ]
Deze keer niet nee. De altijd onvoorspelbare gravel-etappe mag z'n werk doenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen sprint [ afbeelding ]?
Maar verder prima werk.
Kloptquote:Op zondag 13 april 2025 20:32 schreef franklop het volgende:
Gok voor Ganna en WOUT op 1 en 2 pakte niet goed uit
Ik voor Wout.quote:
Niemand voor Skjelmose?quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen voor Pogacar behalve @:Aguero die in Healy gelooft.
Pogacar tweede, had ik toch goed gezienquote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen voor Pogacar behalve @:Aguero die in Healy gelooft.
Het levert wel een goede score op, maar net niet de beste.quote:Op zondag 20 april 2025 17:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Pogacar tweede, had ik toch goed gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |