SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ordinairquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Lieve bondage ik hoop dat ze je heerlijk vastbinden en met een veer over je tepels strelen zoals in goede bondage films
Dat geldt niet voor die lijstjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FB / Fok stats
Zooi gaat op zwart.
Geen idee daar ben ik te dom voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef hollandia02 het volgende:
Kan je zo’n site niet volledig automatiseren
Wat heeft dit met darten te maken zakazuluquote:
Hij moet toch gewoon werken voor zn kkgeld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
@:bondage stopt ermee. Wat is dat voor een act. Waarom?
Vraag het hem, hoe moeten wij dit nou weer weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe gaat DTS dan door ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee daar ben ik te dom voor.
Reageert ook hequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vraag het hem, hoe moeten wij dit nou weer weten.
Dit zijn ''problemen'' waar ik niet over nadenk sorryquote:
moet die KK weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij moet toch gewoon werken voor zn kkgeld?
Heeft een nieuwe fetish.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker tegen jezelf pratenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij moet toch gewoon werken voor zn kkgeld?
Hij zal toch wel met iemand gecommuniceerd hebben lijkt mij. Danny is weer shag haole, die hed gin tijd. Blijven donerenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vraag het hem, hoe moeten wij dit nou weer weten.
Akkoord.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zal toch wel met iemand gecommuniceerd hebben lijkt mij. Danny is weer shag haole, die hed gin tijd. Blijven doneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |