You’re So Vain van Carly Simon.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:13 schreef ok01 het volgende:
Getrouwde mensen van Fok!
Welk nummer speelde op jullie bruiloft?
Dat doe je maandag tussen 20:00 en 21:00?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef MTheBassman het volgende:
Zo, moet alleen nog stofzuigen nu. Maar dat doe ik later maar ff
Uitstekendquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
You’re So Vain van Carly Simon.
Origineel van The Corrs toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef MTheBassman het volgende:
Deze gasten hebben overigens een best fijne cover van Old Town van Phil Lynott gemaakt
Ik mag niet lijstlezen maar ik gok dat daar Freddie met de stofzuiger te vinden is?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat doe je maandag tussen 20:00 en 21:00?
Daarna Love will tear us apart van Joy Division.quote:
Ja ik vrees alleen dat 3 dagen bij iemand in huis met 9 anderen en 2x10 uur reizen een beetje te veel van het goede is momenteel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel kut.
Als iemand die deze periodes ook wel eens heeft. Probeer wel dingen te blijven doen. Al is het maar een rondje wandelen of zo.
En onthoud. This too shall pass
Romantischquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarna Love will tear us apart van Joy Division.
Goede Doel met Nooduitgang ook nog?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarna Love will tear us apart van Joy Division.
Thin Lizzyquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:14 schreef MTheBassman het volgende:
Deze gasten hebben overigens een best fijne cover van Old Town van Phil Lynott gemaakt
Zou ik ook wel op mijn bruiloft willen horenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Niet getrouwd maar ik denk dat we zouden uit zijn gekomen op Friday I’m in Love
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik vrees alleen dat 3 dagen bij iemand in huis met 9 anderen en 2x10 uur reizen een beetje te veel van het goede is momenteel.
Nou dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |