Is er dan niemand die voor een heel uur betaalt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ga daarna weer door naar de volgende
Te hoge tarievenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is er dan niemand die voor een heel uur betaalt?
Ja het zijn zware tijden.quote:
quote:
Of De Mol?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huis van Art Rooijakkers is verwoest. Ik verdenk een bedrogen echtgenote
Wie. Is. De….quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huis van Art Rooijakkers is verwoest. Ik verdenk een bedrogen echtgenote
Verkeerde klanten... gewoon rijkere mensen zoekenquote:
Ik verdenk haar ervan het eeuwige leven te hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou die de lijst nog es halen bij het overlijden van Diana Ross?
Goed bezig Deco! Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga zo toch even hardlopen. Er komt een heerlijk uurtje aan met Nirvana, Linkin Park en WT, dus hopelijk houdt de muziek me een tijdje gaande met die kou
quote:
Ik weet niet eens waar Gorichem ligt, zo belangrijk is Gorichem in levenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:02 schreef Isorden het volgende:
Goh, je hoort Gorinchem nou nooit eens buiten de file berichten om op de radio.![]()
![]()
Gorinchem is dan ook alleen belangrijk voor files... voorderest een nietszeggende plek in Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Gorichem ligt, zo belangrijk is Gorichem in leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |