Mijn moeder ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn moeder is groot fan. Moet het zelf ook wat vaker opzetten eigenlijk ja.
Plaats 39 zou wel erg hoog zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey, de enige Queen die niet te hoog staat!
John Deacon gelukkig ook meespelen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef MTheBassman het volgende:
Hier doet Brian zelfs op de zang May
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Live in Paris concert is verplicht voor elke muziekliefhebber.
Eigenlijk zijn alle Supertramp platen die jullie hier opnoemen stuk voor stuk fantastische platenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik noemde al Gone Hollywood, maar ik blijf Logical Song ook wel echt hemels vinden.
Al lang besprokenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef MTheBassman het volgende:
Hier doet Brian zelfs op de zang May
BABAJIquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle Supertramp platen die jullie hier opnoemen stuk voor stuk fantastische platen
Dat geldt voor alle nummers van Queen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plaats 39 zou wel erg hoog zijn.
Sowieso zo heel Even in the Quietest Moments...quote:
Water is natquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle Supertramp platen die jullie hier opnoemen stuk voor stuk fantastische platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |