Ain't nobody but me vind ik ook mooiquote:
Mijn moeder is groot fan. Moet het zelf ook wat vaker opzetten eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:30 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik luister te weinig Supertramp, realiseer ik nu ineens
Dat zou ook wel een genot zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het jaar afsluiten met de Concertagenda.
Voor mij toch School, ook omdat we die gebruikten voor de opening van mijn laatste basisschool musical.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij toch wel Fool's Overture, dat is een compleet verhaal met alles er in
Mooiquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is trouwens erg steady aan het stijgen sinds 2016
Platen vroeger veel gedraaid, zijn een beetje in de vergetelheid geraakt bij mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn moeder is groot fan. Moet het zelf ook wat vaker opzetten eigenlijk ja.
Ik noemde al Gone Hollywood, maar ik blijf Logical Song ook wel echt hemels vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor mij toch School, ook omdat we die gebruikten voor de opening van mijn laatste basisschool musical.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ain't nobody but me vind ik ook mooi
Dit is er zo een waar de albumversie wel helpt. Al vind ik albumversie met veel gelul.. tsja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
* AlchemistOfSorrows voegt stiekem Cardiacs toe aan de Excel lijstquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk. Heb ze inmiddels toegevoegd aan mn excellijst met bands waarvan ik de discografie even goed moet ontdekken
Hoogste notering ooit dit jaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |