quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft wel een dure auto he?! kan dat wel?
Wil je je racisme even niet uiten in dit topic?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft wel een dure auto he?! kan dat wel?
Verkeerde account @peacemanquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ik was met mn mond toch wel ergens anders voordat ik ging ontbijten
2 jaar gewoond... komt wel dichtbij zoquote:
Ik had het ook gepost hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef Paul het volgende:
jongens jongens
Ik weet nu hoe je weet hoelaat een liedje komtheb het uitgevonden
Heeft ie een zwarte auto dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Wil je je racisme even niet uiten in dit topic?
Ik ben blij dat NL uberhaupt nog ruimte heeft voor Typhoon ipv nog een Coldplay of Kensingtonquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook Wind Waait kunnen staan.
Schandaligquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Quiz. Een van onze drie foutjes
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Wil je je racisme even niet uiten in dit topic?
Half R49 heeft/had een link met Zwolliewood toch?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2 jaar gewoond... komt wel dichtbij zo
Ging die nou maar een keer dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
nou zolang hij daarmee uit de buurt van mij blijft vind ik alles prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Als je in de buurt van Typhoon 1 keer 'godver' zegt ben je al verbannen naar de eeuwige verdoemenis en ben je het niet waard om te leven
Vast wel...quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Half R49 heeft/had een link met Zwolliewood toch?
Doe mij maar nog een Coldplay of Kensington.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat NL uberhaupt nog ruimte heeft voor Typhoon ipv nog een Coldplay of Kensington
Dit topic iedere keer als er iets van rap/hiphop te horen valt laat altijd anders vermoeden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat NL uberhaupt nog ruimte heeft voor Typhoon ipv nog een Coldplay of Kensington
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |