Nu kunnen we weer genieten van Ajax-ball inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef Bugno3 het volgende:
De piekperiode van Feyenoord gelukkig weer bijna achter de rug. Terug naar 30 jaar ellende. Zin in wel.
quote:
Chocomel ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Drink
Drink
Drink Drink
You better drink, drink drink
En de hermes house band dus ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Gloria Gaynor krijgt dus ook nog een dodenbonusje ergens in de komende 10 jaar waarschijnlijk.
FARIOLIEDquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu kunnen we weer genieten van Ajax-ball inderdaad
Ik ben heel bang dat die nog een keer de lijst halen als er iets geks gebeurt jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
En de hermes house band dus ook
Doe eens niet zo eng.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
En de hermes house band dus ook
Inderdaad. Het moet zijn ‘lekker op de bank met mijn katten de top 2000 luisteren’. Of een uitgemolken grapje over het gourmetten bij Huub.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je moet de tekst iets zwakzinniger maken
Dit is geestelijke voorbereiding. Dat is beter voor je gezondheid.quote:
Gelukkig doen we hier niet aan uitgemolken grapjes iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het moet zijn ‘lekker op de bank met mijn katten de top 2000 luisteren’. Of een uitgemolken grapje over het gourmetten bij Huub.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb zin in halve kippen en wit brood
Ik Whitney of ik het daar mee eens benquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien wel nummer 2 achter Whitney inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |