SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo lekker bakkie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we gaan het meemaken, denk dat dit lastige maanden gaan wordenquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig toch een stukje leuke zwangerschap. Hopelijk gaan de laatste maanden ook bovenverwachtingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gelukkig komt het einde van de zwangerschap steeds dichterbij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we gaan het meemaken, denk dat dit lastige maanden gaan wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, de laatste maanden groeit dat hardquote:Op zaterdag 28 december 2024 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
ja gaat hard nu, haar buik ook overigens, is nu goed te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is wel mooi om mee te maken idd, blij dat het ons nog mag gebeuren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja het is een wonder altijd weer een zwangerschap..quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
is wel mooi om mee te maken idd, blij dat het ons nog mag gebeuren
Hoe iets van twee met het oog onzichtbare dingen iets moois wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker heel bijzonderquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
vooral dat laatste idd, heel bijzonderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je dit wel eens gezienquote:Op zaterdag 28 december 2024 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
vooral dat laatste idd, heel bijzonder
https://www.oudersvannu.n(...)F%2Fwww.google.nl%2FWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: