quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is per definitie vervelend.
Aan haar stem mankeert idd niks, maar het voelt allemaal heel afstandelijk wat ze doet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:32 schreef EDMAN- het volgende:
Beyoncé is mooi, kan mooi zingen, is niet voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb net een soortgelijke film gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vet veel zin in deze film trouwens
quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:34 schreef Gretzl het volgende:
Wil er nog iemand mee naar het Top 2000 café over 3 dagen?![]()
Nog twee kaartjes over![]()
Blokje 4:00-5:00Neil is wel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet bij S&GBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 28 december 2024 07:38 schreef Gretzl het volgende:
Oké, nu echt afsluiten
T/m AM geen nummers waar ik veel aan ga missen
Vergeeet de South Park-gifjesDoei doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet bij S&GWir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |