Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de definitie van narcisme
Ja eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.
+ constant op zoek naar bewonderingquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nee helemaal niet. Dat is een heel egoïstische persoon met weinig empathie.
quote:
quote:
Je zei dat de definitie van narcisme is dat er 'bevestiging nodig is' (bewondering was niet genoemd). En bevestiging hebben die mensen niet nodig want ze vinden zichzelf juist overmatig belangrijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
+ constant op zoek naar bewondering
Nee, het is allebei.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zei dat de definitie van narcisme is dat er 'bevestiging nodig is' (bewondering was niet genoemd). En bevestiging hebben die mensen niet nodig want ze vinden zichzelf juist overmatig belangrijk.
quote:Symptomen kunnen het volgende omvatten
• Grootheidswaanzin
• Onverschilligheid voor de gevoelens van anderen
• Overmatige behoefte aan bewondering
4E.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wervelwindje postte elke ochtend een liftselfie op haar socials blijkbaar, vind ik ook redelijk gestoord, maar goed.. wie ben ik.
Bedankt voor de bevestiging, ik had die aandacht even nodigquote:
Ik kan dus niet meer van huis wegquote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 28 december
Tussen 11:25 - 15:25 uur
wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dus niet meer van huis weg![]()
#firstworldproblems
Ga ik wel kwispelend bij de brievenbus zitten
Social media is gewoon irritant.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
om eerlijk te zijn vind ik het wat irritant
oh dat niet perse. Vind het soms ook erg handig of leuk om te zien. Maar het is niet oprecht meer neequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Social media is gewoon irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |