Nee natuurlijk ziet het er niet zo uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als die stad hier om de hoek... als we het toch over dingen missen hebben.

Boh, lekker hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er ligt veel sneeuw en er is zon, perfect weer.

De laatste keer dat ik kwam buurten, had je je thuishaven nog in de Nederlandse nattigheid volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ziet het er niet zo uit

Ja kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik kwam buurten, had je je thuishaven nog in de Nederlandse nattigheid volgens mij.

geen ovenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:24 schreef mschol het volgende:
moet jij trouwens geen appelflappen gaan bakken voor O&N @:Bitterbal ?

gewoon, tackelen op de benenquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef Haags het volgende:
Oh jongens, ze hebben een wedstrijd in de zaal tussen elftal ouders en elftal kids georganiseerd. Dit wordt zo leuk. En wij ouders gaan er zo keihard af straks

heb ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon in een (frituur)pan
de enige echte flappen: appelbegneits

Was het hier niet nat genoeg meer?quote:

nee :pquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt geen enkele grotere pan waar je olie in kan gooien?

nou vond het voornamelijk te koudquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het hier niet nat genoeg meer?
Maar ik moet toch vaker komen buurten dus, blijkt maar weer.

quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:12 schreef kwiwi het volgende:
Weerbericht hier voor de komende week![]()
[ afbeelding ]

Misschien had je beter een kano kunnen kopen als ik dit zo ziequote:Op zaterdag 28 december 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Ben ergens anders geland. Het is nu droog

Jetski i.p.v. een scooter :pquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien had je beter een kano kunnen kopen als ik dit zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |